söndag 10 januari 2016

Time for sleep

Hejsan!

Nu är vi hemma igen.
Känner mig rätt slut.
Inget roligt väder att köra
20 mil X 2 idag,
men det gick bra, höll tungan rätt i munnen
och händerna på ratten.
Det var några gånger det var lite otäckt på vägen.
Man sitter ju inte helt avslappnat 
när man kör i sånt snöoväder det var idag,
så det ska bli skapligt skönt att krypa ner i sängen snart.









Ska bara kolla på ett avsnitt på
Outlander
som vi precis börjat följa.

Vet inte vad jag tycker än,
återkommer med recension senare.

Är det någon som sett den?

Kram Helena

5 kommentarer:

Hemma på Sjuan sa...

Ja fy för att köra i detta väder, skönt att ni kom hem ordentligt. Hoppas ni haft en inspirerande dag, kram

♥Linda♥ sa...

Usch, jag förstår att du är trött efter en sådan resdag. Det är verkligen jobbigt att köra när man måste vara på helspänn hela tiden som när det snöar eller är mörkt och retning. Skönt att det gick bra!
Ha en fin vecka! Kram!

Lena - gott för själen sa...

Härligt att krypa ner i ert fina sovrum! Nope, jag har inte sett den.

Ha en fin start på veckan!

Kram Lena

Kakaobönan sa...

Förstår att det var skönt att krypa ner i den mysiga sängen.
Jobbigt att köra bil när man måste vara så extra koncentrerad hela tiden på grund av vädret. Skönt det gick bra!
Ny dag, nya tag!
Kram Pia

Anna sa...

Ooojaaa! Har sett alla avsnitten och väntar redan på säsong två som ju tydligen börjar sändas i USA under året så vi får väl se när den kommer. Började se den av en slump förra då min svägerska tipsade om boken som är föregångare ( slända i bärnsten heter den ) ,hon läste den för typ 20 år sen så hon var klart före sin tid kan man säga och jag minns att hon pratade om den men jag tyckte inte den lät särskilt bra, en tjej som färdas bakåt i tiden , hur lät det eller ;) men som sagt jag är fast!! :)
Kram Anna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...