tisdag 5 januari 2016

Blink blink

Godmorgon!

Jag hade haft singelfransar bra länge,
tills min frisör som gjorde dom
flyttade till stora staden.

Tråkigt för mig, men då fick mina fransar vila ett tag
och de kom igen snabbt måste jag säga,
vet inte om det var för att jag använde
mascara med aloevera i?

Nu blev jag rekommnderad
en tjej som skulle vara duktig,
så jag gjorde slag i saken.




Känns så skönt att slippa måla ögonfransarna, allt går så mycket fortare nu.
Jag har normalt väldigt korta ögonfransar, så när man får
lite extra långa och fylliga känner man sig som en
liten blinkdocka hi hi.

Funderar starkt på att gå och lära mig själv att kunna göra fina fransar på andra.


Nix jobbardags, frågan är underställ, eller inte?


Kram Helena

6 kommentarer:

Channal sa...

Blink, blink vilka vackra fransar! Jättefin blev du!

Di ska ha en fin trettondagsafton! KRAM Anna

Sallys hus sa...

Jamen tjeeeena supersnygging...
japp på med lite cocos bara du så ska jag minsann bita dig med..hehe...
jag tyckte de där fransarna skavde lite och mina blev egna rätt förstörda så jag vet é katten om jag skulle våga prova igen...
Skulle väl vara om du börjar då....hur du nu ska hinna det??
Måååååste få följa med till N snart o se på underverket (uterummet)
Kraaaaam Katarina

Ankan sa...

Wow, vad läckert!! Skönt att slippa mascara, funderar starkt på att fixa mina med. Ha en fin trettondagshelg. Kram Annika

Mamma C sa...

Dottern har nyligen gjort fransar. Jag blev jättesugen själv, för det är ju skönt att slippa måla dom.
Här behövs det verkligen underställ. För vi har minus 12 just nu.
Kram Mamma C

FJÄDERNEJLIKAN sa...

Så fina de är, dina fransar. Funderade faktiskt precis imorse, när jag målade mina, att de blivit betydligt tunnare och glesare med åren, så det är kanske ngt att prova, för som de är nu, får man ju lägga på hur mkt mascara som helst, för att det ska se ut någonting. :-) Kramizz Laila

Anonym sa...

Hej! Va fin du blev-får du flirta lite extra m mannen nu* ler*.
Måste fråga om du vet var N köpte dom fina fönsterskydden hon har i sitt köksfönster? Såna skulle jag behöva köpa.
Ha det gott.
Kram Helene

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...