fredag 12 december 2014

Glittra till nyår!

Hej på er!
Märkte att det var strul med internet idag också.
En attack mot Telia igen. Inte roligt för alla som jobbar med data dagligen och har
Telia som leverantör. 
Så är det för oss, vi har telia som leverantör hemma så här har det stått helt still tills nu.

Fick ju nämligen ett supertips från Nelly att idag
I deras adventskalender så har de 30 % på alla nyårsblåsor från NLY eve.
Jag hittade ju en jag kunde tänka mig, men den var ju naturligtvis slut
i min storlek. 
Men ni är ju många andra som har mindre
storlek än mig, så därför vill jag tipsa er.




Alla de här klänningarna blev mina favvisar, och är idag nedsatta med 30% i kassan. 

Här kommer ni till dagens kalender.

Nu när jag kan komma in på internet är det bäst att passa på att 
jobba undan så inget ligger och väntar.

Vi hörs nog lite senare om jag kommer in dvs.
Märker att ni andra verkar ha kommit in på internet idag, så frågan är om det bara
är jag som haft problem?

Kram på er alla.

Helena

5 kommentarer:

♥ Villa Tretton ♥ sa...

WOW vilka klänningar:)
Vore kul att bära en sån nån gång. Vi brukar vara hemma på Nyårsafton och fira med vänner så då kanske dom är lite för fina, eller kanske inte förresten..?!!
Superfina i alla fall!!

Fin fredag till dig
Stor kram Susanne

House and Garden by Bia sa...

Snygga klänningar !...men själv ska jag nog ha kort klänning eller kjol och topp...vi är bortbjudna och ska gå hem på natten, så lång klänning är inte att tänka på, hehe...
Trevlig helg!
Bia

Ekenäsliv sa...

Å vilka vackra klänningar! Jag gillar nr 3 bäst:)
Trist det där med attackerna mot Telia, har hört på nyheterna.
Vi har Telia hemma, men jag har inte märkt något..
Eller jag tror vi har det iaf.. Ja, ja, det är min man som sköter det;-)
Men vet att hans haft problem med sin telefon, han har varit borta hela veckan och det har varit svajjigt. Nu kommer han iaf snart hem <3
Ha en fin kväll1
Kram Anna

The Place To Be sa...

Vi har också haft strul men jag har använt min telefon som surf. Nu verkar det dock vara löst :-).

Fina klänningar! Jag är väldigt inne på svart just nu :-).

Kram Malin

Lingonberrie sa...

Så snygga klänningar, slurp. Nej inga problem med nätet här men det stormar så fönsterna skallrar, brr.

kramar och trevlig helg

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...