tisdag 4 november 2014

Att ta tag i det de där hårdingarna.

Hej på er!
Vet inte hur era fötter är,
men mina är ena riktiga hårdingar.

Torra och hårda är dom. Går en omgång med fotfilen ibland,
ni vet den där jag köpte på Ullared, Scholls batteridrivna.
Men jag är inte riktigt nöjd, så nu har jag gått fotrond nr 2.

Började med ett avkopplande spabad igår kväll, tyckte det lät så tråkigt med fotbad,
när jag ändå kan ligga och njuta hela jag i 39 graders värme och titta på stjärnorna samtidigt.



Badade tills fötterna blev alldeles skrovliga.




Satte sedan på mig  The Fantastic Foot Mask 
och njöt en stund framför brasan.



Men när man badat spabad blir man väldigt varm i kroppen, så jag kan säga att det gick inte att sitta länge framför brasan. 
Fotmasken ska ju sitta på i två timmar, och då hade jag bara varit en blöt fläck vill jag lova.



Sedan satte jag på mig strumpor över alltihop för att vätskan i masken skulle fördelas bättre.
När allt var klart sköljde jag av mig allt med varmt vatten.

Nu ska vi se om det händer något med mina hårdingar. 
Efter 3-5 dagar ska man börja tappa skinn. Tar man lite mer fotbad går processen lite fortare.
 
Har en fin rabattkod till er som vill prova den här masken.
 
30% på ordinarie pris som är 249 kr, men med rabatten
blir det 174.30 kr.
Använd koden
enklavardag30
i kassan hos 
 
 
Ha en skön kvällJag sov middag ett par timmar idag så
jag kanske kan titta på något på tv ikväll utan att somna.


Kram på er.

Helena






9 kommentarer:

Channal sa...

Åh vilken mysig kväll du har haft! Hett bad och pyssla om fötterna piggar upp en vanlig tisdag.

Kram Anna

ulrica sa...

Dom där exfolierande sockorna funkar utmärkt, i alla fall på mig.

Om du behöver tips så kika gärna in till mig om några dagar då jag också tipsar om jättebra produkter för dom små fossingarna :).

KRAM

Jämtlandshanna sa...

Å, jag gillade den där spabads-delen extra mycket, även om mina fötter nog skulle behöva lite extra kärlek. De är precis som dina, torra och hårda.
Kramar

baraetthem sa...

Så mysigt ni hade och ja, jag borde verkligen ta hand om mina fötter!
Så himla fint och mysigt det blev i vardagsrummet! Superfint!!

Hoppas du har en skön kväll!
KRAMAR

Hemma på Sjuan sa...

Åh vad mysigt det ser ut. Skulle verkligen behöva ta hand om mina fötter.... Kram Suss

Sabelhagens Olivlund sa...

Vilken mysig spakväll du haft!
Kram Maria

Anonym sa...

Så mysigt det ser ut ♡ ...
Mina "fossingar" är lena & mjuka eftersom jag använder mirakelcremen Burt's Bees Coconut Foot Creme ett hett Tips :)

/Kram

Sallys hus sa...

Ja du det där är ju vad jag kallar fotbad..;)
Skulle gärna bada mina fötter där en stund varje kväll..;)
Mitt skinn har börjat lossa nu...blääää..
kram sööööööötis..;)
haahaa läs kommentarerna hos mig så förstår du..;)

Anna sa...

Åh så skönt det där lät, hela kittet från middagslur till sparad och brasmys! Mina fötter vill jag helst inte titta på... borde kanske satsa på en mask, spännande att höra vad som händer med fötterna :)
Kram Anna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...