fredag 25 juli 2014

Fredagstipset

Hej på er!
Hoppas ni mår bra i värmen!?
 
Jag klagar inte men lite varmt är det allt.
 
Kan nästan längta tills man får ta på sig en kofta 
på kvällarna.
Igår kväll satt vi inne i källaren, där var det svalt och skönt.
 
Nu är det ju REA nästan överallt, kul tycker jag.
Gillar att fynda på rean, men gillar inte att trängas bland folk,
så därför kollar jag alltid rea på nätet.
 kan ju vara svårt med storlekar ibland, men jag har lärt mig
vad jag drar så oftast får jag rätt, men ibland är det för små kläder
och jag får byta till större storlekar, men det brukar gå smidigt.
 
 
Här kommer ett tips till er:
 
Klänningen från Moondustfinns är det nu halva priset på.



Klänningen Gustav kostar nu bara 450 kr.



Klänningen från Moondust kostar nu 485kr

Sedan är det rea på mycket mer snyggt i deras butik, så vill ni ha en snygg klänning
till ett bra pris, så skynda att fynda.

Allt finns hos 


Nu ska jag iväg med dottern och grannens dotter
till butik som öppnar idag, misstänker masskö av tjejer.

Kram på er.
Helena

2 kommentarer:

Käthes Mode sa...

Snyggt!!

Anna sa...

Åh vilka snygga klänningar ! Den översta var en riktig fullträff och du är jättesnygg i den !, hur är den i strl, normal ??
kanske ska slå till på en :)
Kram Anna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...