torsdag 29 maj 2014

En dag vid poolen.


Åhh vilken härlig dag det blev.

Vaknade med lite skallebank idag,
men det är jag orsak till själv, så det finns inget annat att skylla på.

Men jag har kunnat vara uppe och ute hela dagen.

 Att hänga vid poolen är verkligen skönt.


 Att dingla med benen i vattnet innan man tar de första simtagen i det 29 -gradiga vattnet är
så skönt.




Dom säger att det ska regna i morgon, svårt att tro idag när det är så fint.


Men det gör inget för snart ska jag packa en liten väska som
jag ska ha med mig ett par dagar när jag ska på lite roligheter.
Enligt väderapparna ska det vara både sol och varmt dit 
jag ska.
Ha en riktigt skön kväll!!
Kram på er alla!
Helena


12 kommentarer:

Livskraft sa...

Så härligt med pool, vill också ha. Men mannen tycker att vi har för liten trädgård för det😝. Tycker inte jag. Ha så mysigt på din tripp. Kram

Home2tiny sa...

Hade gjort vad som helst för att ha en lika härlig oas som du har i min trädgård. Måste vara helt underbart att ha en pool att svalka sig i. Nu ska jag också packa för jag ska ju också ut på roligheter......Kramisar Tina

Lena sa...

Men har ni haft så där varmt idag!? Vi har visserligen haft soligt, men rätt kallt p g a tokblåst. Hade inte en tanke på poolbad idag. Skönt för er!

Ha det så trevligt!

Kram Lena

Unknown sa...

Ser så häärligt ut! Blir lite plask i minipoolen här på sin höjd ;)

Kul med roligheter, kan det var nånstans på soliga västkusten må tro??

Kram!

PIAZZAN en inredningsblogg sa...

Men var det nu du kommer till Göteborg kanske ? / kram Pernilla

CONCEPT by JESSICA sa...

Vad härligt det ser ut, vill så gärna en dag oxå ha pool. Tur är att vi har farmor och farfar nära som har pool.
Fin helg till dig, kram

Sallys hus sa...

Amen åååå..
Jag hade gärna varit hos dig i dag o sippat rosé åt dig.. så hade nån annan kunnat sköta markservicen hos oss..;)
Va kul att du ska ut på roligheter..;)
det ska ju jag med...
Kram Katarina

Channal sa...

Härligt med pool! Vi har också haft kanonväder idag! Hoppas det håller i sig!

Vart är du på väg? KRAM Anna

anettan sa...

Men så härligt, så varmt har det inte varit här.Längtar.....Kram Anette

Ekenäsliv sa...

Åååå så härligt det ser ut!!! Här har det blåst som tusan i dagarna tre!
Jag har mest varit inne o fixat idag. Tog väl nästan hela dan att få upp de där mörkläggningsgardinerna i tösens rum.. Men nu är det mörkt så nu ska hon nog kunna sova;-) Ska göra till oss med, för jag vaknar så tidigt annars.. Räcker inte med mörkläggningsrullgardin för mig. Grannen tyckte jag var så rolig och sa: "Blundar inte du när du sover" ;-)
Å va kul med roligheter, ha det sååå himla skoj!!!
Kramar Anna

Hemma på Sjuan sa...

Åh vad härligt det ser ut vid er pool. Här hemma har det inte varit så varmt.
Skåpet är mitt Blocket fynd som vi hade sånt strul med men det blev bra till slut ;)
Ha det bra på dina roligheter, kram Suss

Unknown sa...

Så roligt med lite äventyr! Fint ni har det vid poolen. Kram Stina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...