lördag 25 februari 2012

Vaskor fran Miu miu & Mulberry

Hejsan! Nu har vi varit har i Dubai snart en vecka och jag maste saga att det har ar en fantasy stad! Allt ar i lyx och glamor. Vackra strander mitt i stan, varldens storsta byggnader och varldens storsta kopcentrum, med hockeyrink innuti och stora akvarium. Tio vaningar bilparkering och man kan ta taxi innne i varuhuset!! Mycket att smalta. Det som forvanar mig ar att det ar sa tyst och sa rent har. Det finns ca 35000 taxibilar har i Dubai och det ar jattebilligt att aka taxi!!
Jag har letat vaskor och idag har vi hittat jattefina Mulberry vaskor. Svart att valja vilken farg eftersom det ar sa fargglada vaskor i ar, men jag ar nog mer traditionell sa svart och brun far det bli for mig!!

Miu mius varkollektion! Sockersott!!

Mullberry Alexa


Har lanat en dator av vanner som bor har i Dubai, darav spraket och jag kan ej redigera i erterhand
sa det far bli som det blir!

Vadret ar som varma sommardagar och kvallarna ar ratt kalla, sa troja behovs!
Vattnet gar och bada i o vattnet ar jattefint!
Val vart ett besok

Ha en fin lordag med mello for er!!
Kram Helena

6 kommentarer:

Lovely Things! sa...

Låter som om ni har det riktigt skönt! Är det billigt där?
Kram

Anonym sa...

Blir lite besviken om du bara shoppat EN väska!!! Hoppas lilla O också shoppar loss, hälsa henne och J! Kram lillasyster!

PIAZZAN en inredningsblogg sa...

låter helt galet stort allting där!!!..*ler
Hade nog också köpt på en klassisk svart eller brun väska...

Ha en fortsatt fin resa......kram från ett vårlikt Göteborg.

Life´s Silverlining and I sa...

låter som ni har det riktigt bra! kram

HOUSE of ADELA sa...

Å din resa gör mig smått avundsjuk, låter helt underbart!
Shoppa måååånga väskor;)

Kram
Adela

Anonym sa...

Låter som ni har det underbart och som en semester som passar dig med både massor av shopping och sol. Bara liiiiiiiite avundsjuk. Njut ordentligt. Å tack för att du fixade väskan. Kramer från Sundsvall

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...