lördag 13 augusti 2016

Så dök den upp, den efterlängtade..

Halloj!

Tack för ert fina stöd i förra inlägget.
Jag tror också att har man en gång drabbats 
av hjärnstress och utmattning, så är stresströskeln
väldigt låg. Det gäller att passa sig
och vara rädd om sig.

På jobbet går det inte att påverka stressen,
patienterna finns där och de kommer 
fortsättningsvis bli dåliga, vare sig man vill eller inte.

Men man önskar ju att man kände sig nöjd när man går hem
från jobbet, att man känner att man hunnit med att hjälpa 
dem som behöver min hjälp, så ser det tyvärr inte ut, och det känns inte bra
i hjärtat. 

Men denna vecka ska jag göra minimalt och bara vila och sova
så mycket jag bara kan, vill inte dit jag var för ett och ett halvt år sedan.

Vad glad jag blev när molnen skingrade sig på eftermiddagen
och det blev så varmt så man kunde ta på sig bikinin igen.
Trodde nästan det var slut för i år, det har ju känts som höst
hela Augusti.




 Min nya favorit; Iste. Har alltid varit en kaffetjej, men iste är ju riktigt gott.








 Inget dopp idag, kanske det kan bli det i veckan.




Skönt att den kom tillbaka om än bara för ett par timmar.

För nu har molnen tornat upp sig och det ser ut att bli regn när som helst.


Ha en bra Lördagskväll.

Kram Helena


3 kommentarer:

Mamma C sa...

Man vill ju ha solen och värmen så länge det bara går.
Kram mamma c

Sallys hus sa...

Hej smulan!
Ni har det så fint så fint och där kan du koppla av.
Va bra att du själv känner att du verkligen behöver vila...För tillbaks dit du var ska du inte..
Det går inte!!
Du behöver ett annat jobb...

Saknar dig vännen!
Kram Katarina

jannice lindell sa...

Ser mysigt ut. Man får passa på dom stunder man har denna värme kvar.
Ha en fin fortsatt kväll. Kram Jannice

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...