onsdag 3 augusti 2016

Lilla O och hennes inredningsintresse.

Halloj!

Mina tjejer är båda intresserade av inredning,
Kul tycker jag.

Det roliga är att båda har sin egna stil
och är väldigt noga vad som  
harmonerar hos dem.

Lilla O är väldigt bestämd över hur hon vill ha det
och har t.o.m börjat övertala sin far om det är ngt 
hon tror inte jag skulle gilla.
(smart drag eftersom pappa har svårt att säga nej)


Vi hade ett skåp från  Jysk som nu är utbytt till detta skåp
Det var rätt så bra eftersom vi skulle ha tre sådana skåp i vårt 
vardagsrum, då behövde vi bara köpa två nya.



Sängaveln har Mr J snickrat. Tavlorna är från Desenio
Sängbordet från Kartell, sängkläder från Beach House.


Fåtöljen kommer från Åhlens




Lite fotografier från Fotografiska
och en print från Lovisa Burfitt som hon fyndat 
på Hemtex.

För två år sedan såg det ut så här  och så här på hennes rum
och ytterligare ett år bakåt såg det ut så här


Hennes inredningsstil ändrar sig år för år
i takt med att hon blir större och större

blir rummet mer och mer för en stor tjej.

Nu är det bara lite nya prints som skall
upp och tur är väl att hon fyller snart.


Sista dagen på jobbet för denna vecka,
nu väntar långledigt.
Skönt.

Kram Helena

6 kommentarer:

Channal sa...

Jättefint! Hon har ju på och brås på också! Både mamma och storasyster. Min äldsta har alltid varit intresserad av inredning. Minns hur hon pyntade sitt rum med lampor, kuddar och tavlor. Det är ju kul med inredning!!

KRAM Anna

anettan sa...

Vad kul att dt finns intresse. Jag gillar stilen. Kram Anette

Razzy sa...

Hennes stil är supersnygg. Kram Eva

majamyra | en livsstilsblogg mitt i uppförsbacken sa...

Jättefint inrett! Vår dotter har också mycket bestämda åsikter om hur det ska se ut och precis gjort om lite. Kan du inte berätta hur mr J gjorde sänggaveln? Vi är ute efter något liknande.
/Lisa

Home2tiny sa...

Supersnyggt inrett, hon har verkligen känsla för inredning, tror minsann jag vet vem hon har ärvt det efter. Kramisar Tina

Christina Mari sa...

Veldig fint.
- Nyt dagen.
Klem Christina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...