torsdag 25 februari 2016

Vilken dag


Halloj!
Vilken strålande dag det var igår!
Jag tyckte att jag minsann fick en massa mer energi
och lust att göra saker än jag haft på länge.

I morse när jag gick upp så var ljuset redan här.
Så nu har vi snart ljust i tolv timmar om dagen,
det känns nice
Letade rätt på mina solisar, vilket inte var lätt, fick leta bra länge innan jag hittade dom.
Måste betyda att jag inte behövt dom på länge.

För ett tag sedan var jag på Gina Tricot och föll pladask för färgen på denna sjal.
Det visade sig att det också var den skönaste sjalen jag ägt också.



Stor och härlig och så himla gosig.




Ni hittar den här 

Blusen är köpt här i höstas
Ha en riktigt skön Torsdag
och passa på att gå ut om det är så skönt ute som igår.


Kram Helena

7 kommentarer:

Home2tiny sa...

Hallå snygging. vilket väder ni har, här vaknar man upp till ett vinterlandskap, grått och trist..... Sjalen ser helt underbar ut och färgen är ljuvlig, ett riktigt kap. Kramisar Tina

Mamma C sa...

Ser strålande ut utanför mitt fönster också. Men ut kommer jag inte att gå förens feber gett med sig. Sjalen var jättesnygg och färgen var fin den med.
Kram Mamma c

Anonym sa...

Hej! Vilken fin sjal. Så fin du är, ser verkligen fräsch ut. Din tunika är oxå så fin, klär dej verkligen. Ha det bra.
Kram Helene

FJÄDERNEJLIKAN sa...

Vilken fin sjal du hittat, härlig färg. :-) Kramizz och ha en jättefin fredag/Laila

Anonym sa...

Så fräsch o fin du är i den fina sjalen och snygga tunikan!! Får man fråga var man kan hitta tunikan?
Kram
Sanna

Helenas enkla vardag sa...

Hej Sanna! Jag hittade den på Indiska, men den fanns inte kvar i webshopen, men jag har sett den i butik för inte så länge sedan.
Kram Helena

Anonym sa...

Tack Helena <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...