torsdag 18 februari 2016

En dagens.

Godmorgon!

Gäsp vad trött jag var när jag skulle pallra mig upp idag.

Men med lite kaffe så ska jag nog komma igång för att klara den
här jobbardagen.

Hittade den här supersköna tröjan med stjärnor
på armbågarna.


Passar egentligen super till ett par jeans,
men just nu använder jag nästan bara mina skinnbyxor och den passar väl ok till dom också.






Tyckte att både stjärnan och dragkedjan var snygga detaljer.

Ni hittar tröjan här och skinnbrallorna här



 Nu tar vi och kör igång denna torsdag.

Kram Helena

9 kommentarer:

Unknown sa...

Supersnygg tröja.
Kram
Maria

Sabelhagens Olivlund sa...

Snygg outfit! Och stort grattis till din Gloria, den är så himla fin. Jag vill också ha en:)
Kram Maria

Lena H sa...

Jättefin tröja:) jag är dålig på att lämna avtryck här då jag följer din blogg dagligen! Du ser så fräsch ut och väldigt fin färg på ditt hår! Ha en fin dag!

Anonym sa...

Såå snygg outfit. Är sugen på dom jeansen. Hur är dom ? Är dom väldigt stretchiga. Får man fråga vilken storlek du Har? Kram Inger

Nilla Q sa...

Snyggt!! Ha en bra dag!

Kram Pernilla

jannice lindell sa...

Jättesnyggt både skinnbrallorna och tröjan!! Bra kombo=) Kram

Villa Ryttarängen sa...

Jättesnyggt. Härliga detaljer. Kraam Pia

FJÄDERNEJLIKAN sa...

jättesnygg tröja! Och de passar ypperligt till skinnbrallorna också. Kramizz Laila

Channal sa...

Du är lika snygg som alltid. Du ska ha en trevlig helg! Kram Anna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...