söndag 22 mars 2015

Vår i lagården.

Hej på er!

Hoppas ni mår bra!?

Här är det fortfarande byggkaos,
så det är inte lätt att ta sig fram här hemma.

Men jag hoppas det blir bättre till veckan,
så iallafall vi kan få tillbaka stora sovrummet.

Jag är ju en riktig hemmaråtta, men igår fick jag fly kaoset
för ett tag. Jag var och hittade våden i en 
gammal ladugård.

Var där på julmarknad också och det var så mysigt
men nu var det alltså vårmarknad.
Medans snöflingorna yrde utanför
var vi inne i värmen och inspirerades
av vår.
 
 




 
Såklart så hittade jag lite saker.
Men de får stå kvar i påsen tills vi fått mer ordning här hemma.

Idag håller lilla O och Mr J på att planera för den 
blivande walking closeten.

Tre viljor och här är det jag som viker mig. Två starka själar som 
vet precis hur de vill att det skall se ut, och jag litar på dom.


Ha det gott.

Kram Helena

3 kommentarer:

Hemma på Sjuan sa...

Så mycket fint där, förstår att nåt fick följa med. Snygg ny header (har glömt säga det...) kram Suss

Villa Ryttarängen sa...

Vilken härlig Ladugård. Väldigt fina saker, ska bli kul att se sen vad du köpte. Kraaaam Pia

Jeanette sa...

Så mycket fint du hittade där, nyfiken på vad som fick följa med dig hem ;-)
Kram J

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...