tisdag 10 mars 2015

Tur som en tok!

Hej hopp i blåsvädret!

Här blåser det så saker bara yr i luften,
känns som värsta stormen.

Jag faller ofta pladask förkläder
när jag ser dem på andra personer.

Bara en bild i en webbutik lockar inte lika
mycket som om en fysisk person har något fint på sig.

Så för ett tag sedan hade jag en kollega som hade en så snygg tröja på 
sig. Hon hade fyndat den på Vero Moda och jag åkte och kollade om de fanns kvar,
och vilken flax, det stod Helena på en likadan tröja och det var den sista.



Såklart var det ryggen jag fastnade för, men även fallet och kvalitén.
Jag fick den till 30 % på ordinarie pris och det var den värd.
 
 
 
 
I samma veva fyndade jag en tröj/jacka på Gina Tricot.
Den hade jag sett hos denna tjej och tyckte att den var så snygg.
Såg att jag köpt samma jacka som henne tidigare. hi hi.
 
Var  inne och provade den två gånger innan jag slog till.
Då fick jag 25 % på ordinarie pris.
 
 
 

Två fynd som jag tror jag kommer ha stor nytta av i vår.


Blir ni inspirerade ni att se kläder på andra?


Ha en skön kväll på er!!

Kram Helena

17 kommentarer:

Marita sa...

Jag har köpt kläder du haft på dig och länkat till så absolut blir man inspirerad av andra.

Home2tiny sa...

Du inspirerar alltid vännen, både när du visar kläder och inredning och det är liiite farligt för helst vill jag ju klicka hem allt.....Kramisar Tina

Sabelhagens Olivlund sa...

Absolut blir jag inspirerad, du har mycket snyggt på din blogg. Skulle gärna ha både blusen och koftan.
Ha en skön kväll
Kram Maria

♥ Villa Tretton ♥ sa...

Ja absolut!!
Så fina fynd du gjort, passar dig toppenbra💞

Kram fina du

Villa Ryttarängen sa...

Ja ibland så kan jag inspireras av det jag ser på andra. Du är väldigt fin i den blusen/tröjan verkligen läcker modell. Kraaam Pia

Bara MammaMilla sa...

Såå fint! Vart har du köpt sjalen? Kram Camilla

Mamma C sa...

Två stycken superfina fynd du gjort.
Kram mamma C

Channal sa...

Verkligen jättefin från topp till tå är du!

Kram Anna

Helenas enkla vardag sa...

Hallå! Tror sjalen är köpt på Lindex för minst ett år sedan.
Kram Helena

anettan sa...

Det är både inspirerande och super kul Snygga fynd. Kram Anette

Milla sa...

Åh den blusen blev jag alldeles kollrig av! Jag blir superinspirerad av andras stil. Tyvärr är jag superdålig på att själv göra såna bilder! Har ju aldrig tid eller tillfälle tyvärr. kram

Enkel stil sa...

Snyggt som alltid! Koftan köpte jag på sensommaren förra året i grått. En skön favorit. Kram Anita

Unknown sa...

Visst blir man inspirerad av andra...jag hämtade ut ett litet paket idag som jag får fota någon dag. Kram

House and Garden by Bia sa...

Jackan passar dej väldigt bra ;))
Blir mest inspirerad när jag går i affärer ;))
Solen skiner och jag ska ta en sväng till stan...ska bl.a kolla en soffa med divan på Cervera till bra pris ;))
Kram bia

jannice lindell sa...

Gud så härligt!

Finaste mattan sa...

Du klär i svart, det gör mig liiiite avundsjuk. Bara lite. ;)

HOUSE of ADELA sa...

Jag håller med dig, det är mycket roligare att se kläder på!
Har varit dålig på det själv men ibland vill man inte stå framför kameran;)) Snygg jacka och topp!!

Kram
Adela

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...