tisdag 24 mars 2015

Nya fina märkeskläder.

Hallå!
Höll på att sätta i vrångstrupen igår kväll
när jag läste mejlen.
Gillar ni Odd Molly, Dagmar
och Chill Norway?
Isåfall finns de nu
att köpa hos Ellos.



Nu är det bara Michael Kors, Vintage by fé och By Malene Birger som fattas
innan Ellos är 100%


Konkurrensen om köparna hårdnar, kan man ju förstå.
Det är ungefär som Ica Maxi där man snart kan köpa allt man behöver.

Har ni märkt vilken underbar dag?
Jag slutade vid lunch så nu skall jag passa på
att få lite röd färg på näsan.
Men först solskyddsfaktor på.


Ha det gott.


5 kommentarer:

Maria - Wikers Liv sa...

Japp, jag fick också mejlet igår och blev glatt överraskad! Ellos ÄR bra! :)
Kram och njut solen!
/Maria

Ninelin sa...

Lite galet. . . ;-)

Har passat på i dag i fina vädret. Var bara tvungen.

Kram N

No34 sa...

Och jag som aldrig shoppar från Ellos... hmmm! Vill gärna känna och klämma först!
Jamen, vilken härlig dag, och ledig dessutom. Just nu sitter jag spänd och förväntansfull inför ett möte hemma hos mig ikväll... :)
Ha det gott, kram från Kate

Sofi sa...

Gokväll!

Ellos är toppen på alla sätt och vis:)
Nästa gång de har rabatt på varumärken ska jag slå till på något snyggt från Odd molly:)

Ha en fin kväll!

Kram Sofi

Camilla sa...

Va!?! Och inte är det första april heller... :) intressant nyhet även om jag själv "gjort slut" med chill och odd... Som tidigare fyllde min garderob :) Ellos har verkligen utvecklats på senare år!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...