lördag 26 april 2014

Ingen värme här inte.

Halloj! 
Ännu en dag på Disneyland är till enda.
Dock lite kallare, så täckjacka var nästan 
Ett måste, vilket ingen av oss tänkte på.

Idag har vi varit i park nummer 2. 
Disney Studios.
Lite mindre, inte lika vackert, men lite roligare
Åkatraktioner för dom som gillar det. 

I vårt sällskap har vi två som åker allt
Och det är min sambo och dotter, så det blir mycket
Sitta och vänta för oss andra, eftersom alla köer är timslånga.
Som tur är går bussarna hela tiden fram och tillbaka,
Jag åkte hem en stund och värmde mig och hämtade
Jackor till alla
( det är inget ni behöver)

Kvällen avslutades med en supershow.

Alla bilder är från dag 1.


Titta villka vackra Rhododendron som redan slagit ut.


Det här trädet var så fint.
Undrar så vad det kan vara.
Någon som vet?


Idag beger vi oss till ett nytt hotel
Mitt i centrala Paris.
Njut av värmen alla ni därute,
Så njuter jag av Kärlekens stad.

Kram Helena

14 kommentarer:

Villa Ryttarängen sa...

Det ser mysigt ut i kärlekens stad. Vet inte vad det är för träd. Ha det bra.. Kraaam Pia

Maria - Wikers Liv sa...

Härliga bilder! Trist att ni har så kallt, men kärleken får värma er ;)
Kram och ha det fortsatt fint!
/Maria

Channal sa...

Disneyland har jag alltid haft en dröm att komma till! Måste vara precis som i filmerna.

Ha det underbart i Paris imorgon!

KRAM fina! Anna

Sallys hus sa...

Men ååå så härligt det ser ut!
trots kyla o timmes lång väntan... fatta att du är i PARIS!!!
Hoppas ni har varmt o fint i morgon vännen..;) Sen kommer du väl hem va?
Kraaaam Katarina

Ekenäsliv sa...

Å Paris!!! En sån där stad man bara vill besöka iaf en gång i livet! hoppas jag kommer dit nån gång:)
Tack, nu är det bättre och inget ska hindra mig från att åka på fredag!!! Nu behövs verkligen lite skoj efter allt sjukdomselände.. Är sjukskriven helt nästa vecka och sen på halvtid nån månad, så det känns skönt. Behöver liksom komma ikapp med mig själv.. Du vet.
Njut nu av det sista i Paris vännen!
Kram Anna

Bodil sa...

Men åhh vad mysigt att vara i Paris. Har aldrig varit där. Synd att det är kyligt.
Vackert med utslagna blommor.
Ha en fin tid där ni är.
Hur länge ska ni vara i paris?
Ha en fin Söndag!
Kram Bodil.

mitt liv som jag sa...

Vilka fina bilder, det ser jättehärligt ut!
Så underbart att få vara i Paris. Jag har bara varit där en gång men längtar tillbaka :).
Ha det så bra! Kram Jennifer

kavallinskan sa...

Härligt att få vara i Paris, där har jag varit några gånger men aldrig på Disneyland. Kram viktoria

Livskraft sa...

Låter härligt, trots att det inte är värmebölja.
Kram

Mamma C sa...

Det ser så härligt ut. Synd bara att inte värmen infunnit sig.
Kram Mamma C

anettan sa...

Så härligt ni har det ändå. Kram Anette

Anonym sa...

I know this if off topic but I'm looking into starting
my own weblog and was wondering what all is required to
get setup? I'm assuming having a blog like yours would cost
a pretty penny? I'm not very web savvy so I'm not 100% positive.
Any recommendations or advice would be greatly appreciated.
Thanks

Review my web-site ... yoursite.com

Anonym sa...

magnificent issues altogether, you just received a
new reader. What would you suggest about your submit that you made some days in the
past? Any sure?

Also visit my web-site - get rid of cellulite; cellulite1.com,

Anonym sa...

I got this site from my friend who shared with me concerning this website and now this
time I am browsing this web page and reading very informative content here.


Also visit my homepage :: Test3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...