onsdag 16 april 2014

Att hamna mitt i mannekänguppvisning.


Hejsan!
Idag ville dottern att jag skulle följa med till
Sagt och gjort så for vi dit.









Milian låg och sov nästan hela tiden,
men precis när vi fikat klart så vaknade han och var 
både nödig och hungrig.  
 Tur hade vi också,
för precis idag kom det varor från
Pernilla Wahlgrens kollektion,
och snyggEva som driver Smultrongården,
körde lite mannekänguppvisning för oss.






 Hon passar i allt den kvinnan.

Så snygga klänningar, i riktigt rejält tyg. 
 Den här blev jag riktigt sugen på.


Hann med en tur till stan, där vi besökte
Pure Love en snabbis  också innan det var dags att byta 
på Milian igen.
 (som tydligen fått för sig att bajja hela dagen)


Sedan var det tvunget att bära av hemåt, eftersom vi båda var 
både kissnödiga och hungriga.
Men en härlig dag hade vi iallafall,
och mormor fick mysa med sin prins också.

Men mysdagar är väl härligt att få till ibland?
Kram Helena



18 kommentarer:

Mirre Syr sa...

Men vilken härlig dag det blev. Det behövdes i motsats till de andra lite för stressiga dagarna! :)

Linda sa...

Vad mysigt ni verkar ha haft det. Och vilken god fika. Mums!

Kram Linda

smultrongården sa...

Duftig fotograf du är Helena:) Ok om jag tar första bilden? Haha, mannekänguppvisning…. hm inte min starka sida direkt men, men så kan det va;)
Hälsa N, sååå kul att träffa er nya familjemedlem <3
kram

Maria - Wikers Liv sa...

Vilken ljuvligt mysig dag tillsammans! Så fina bilder som alltid!
Kram vännen!
/Maria

Channal sa...

Vilken mysig dag ni fick tillsammans. Bilden på dig med Miliam i soffan och den sovande katten är underbar. Så vackra färger, hela bilden ger harmoni.

Söta klänningar. Men Pernillas klänningar är till Petites kvinnor. Jag är för stor, de blir alldeles för korta tyvärr.

KRAM Anna

Bara MammaMilla sa...

Vilken mysig dag ni har haft! Det måste vara underbart att vara mormor till en sådan liten goding. Kram Camilla

Lena sa...

Verkar hus mysigt som helst! Oj jisses vad stor han blivit redan!

Härligt att du bokat 30/8 ;-)

Kram Lena

Ekenäsliv sa...

Å va härligt!
en sån där dag då man tankar sig full av värme och kärlek.
Varma kramar till dig!
//Anna

Livskraft sa...

Så mysigt och riktigt snygga klänningar, älskar båda.
Kram

Mamma C sa...

En toppendag som mormor fått haft med sin lille prins.
Kram Mamma C

Sallys hus sa...

Hej hej lilla sötsnöre!
Du ser verkligen alldeles för ung ut för att vara mormor.
Så ni swishade förbi mig insann...så synd att jag jobbade...annars hade jag ju kunnat hänga på..;)
Vilka fina klänningar och va skoj med en privatvisning..;)
Nu blir man ju nyfiken på vad du har där i påsarna..;)
Kraaaaaaaaaam Katarina

Milla sa...

Men åh vilken mysdag! Inte kan man tro det är en mormor som sitter där i soffan... fantastiskt fin bild! Rofylld och livsbejakande. KRAM Milla

♥ Villa Tretton ♥ sa...

Vilken mysig dag ni har haft, vad han har vuxit din lilla prins <3

KRAM

Home2tiny sa...

Vilken mysig dag du haft vännen, med bebisgos o modevisning. Den där svartvitrandiga klänningen stod det T på, såå snygg. Undrar vad som gömmer sig i kassarna?? Kramisar Tina

Browneyedgirl sa...

Smultrongården skulle jag vilja besöka :) Vilken mysig dag ni haft. Och vilken underbart söt jacka du har på dig.
Kram och ha en härlig påsk.

hemma hos lilla mej sa...

Vilken mysig dag ni har haft ! Vad söt han är lillprinsen .Kram Rita

The Place To Be sa...

Låter som en toppendag! Den där affären skulle jag gärna vilja besöka!

Ha en skön Påsk!
Kram Malin

Jeanette sa...

Det ser både gott och mysigt ut. Snygga klänningar!
Kram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...