torsdag 20 februari 2014

Dagens rabatt tips



Hallå!

Tack för alla fina komplimanger
jag fick om blusen jag vann.

Ett riktigt fint pris som jag är jätteglad för

Nu vill jag dela med mig av ett tips.

Rabatter mottages gärna, eller hur!?

Vad sägs om upp till 20 % på
utvalda nyheter
från Boozt?

Det gäller dock bara idag.





Kavaj från Only 15% rabatt,  204 kr, direktlänk här
Tisha från Fransa 15% rabatt 203 kr, direktlänk här
                        Tisha från By Malene Birger ingen rea men 799kr, direkt länk här
Halsband Black Lily 20% 320 kr, direktlänk här
Sjal från Pieces 15% 153 kr direktlänk här
Byxor Vila 15% 255 kr, direktlänk här
Kjol Vero Moda 15% 195 kr, direktlänk här
Blus Esprit Collection 15% 424 kr, direktlänk här


Jag har hittat ännu mer fina och prisvärda vinter/vårkläder,
gå in och kolla om ni hittar något snyggt.
Ha en bra Torsdag i det vita landskapet.
Vet inte om jag tyckte det var nödvändigt att den sista snön kom
den ska ju ändå inte ligga kvar.
Men alla sportlovsbarn tackar nog att de kan få leka i snön.
Kram Helena


14 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Å vad mycket fint du tipsar om .Ja barnen gillar säkert att det kom lite snö .Kram Rita

Sallys hus sa...

Hej sötis!
Vilka fina erbjudanden.
Men du så fin du är i tunikan den är verkligen supersnygg och nu ångrar jag mig ju lie att jag inte tog mig tid att fatta hur man skulle göra..;)
Vad snygg du är i håret också! Du passar verkligen jätte bra med håret uppsatt så där lite löst så det trillar ner några lockar. Superfint!
Kram Katarina

Unknown sa...

Oj vad mycket snyggt, får nog ta mig en närmare titt! Är så sugen på att shoppas kläder nu när jag nästan bara handlat inredning det senaste.

Kram på dig snygging!
Catta

Hörnhust nr11 sa...

Vilka fina tips du kommer med, suktar lite på kavajen =)
Kikade in på ditt inlägg igår där du visade den tjusiga blusen du vunnit. Supersnygg och färgen passar dig perfekt.
Här i Älvsala/Bullandö har det snöat hela natten och dagen, det kunde vi varit utan.
Kramen
Annika på alvsalen.se

dnyahuset.blogspot.se sa...

Tack för tipset! Jag skulle verkligen behöva fixa lite vårkläder men det är ju bara sååå mycket roligare att köpa vårgrejer till hemmet.

Livskraft sa...

Super.
och jag kan bara hålla med, vilken vacker tunika.
Kram

The Place To Be sa...

Perfekt med lite vårinspiration i kombination med rabatt :-).

Kram Malin

House and Garden by Bia sa...

Så fin blus du vann...passar dej också ;)).....roligt att vinna...det är inte alltid man gör det så att säga, hihi...
Kram bia

House and Garden by Bia sa...

Så fin blus du vann...passar dej också ;)).....roligt att vinna...det är inte alltid man gör det så att säga, hihi...
Kram bia

HOUSE of ADELA sa...

Meeeeeen vad du frestar!! Jag gillar allt;) Ja guuuuud vad fin du var i CN blusen! Ursnygg vännen:)

Kramar
Adela

Melody and M.E sa...

Sådana tips är alltid välkomna!
Grattis till vinsten av blusen! Måste bara få säga att du är så himla söt på bilderna!
Allt klär en skönhet!
Kram M.E

LIVSGLITTER sa...

Oh ja den var verkligen jättefin och söt! <3

anettan sa...

Rabatter gillar vi så tackar! Kram Anette

Ninelin sa...

Jag är också dålig på att ta fram bilder från datorn. . .

Många fina tips!

Ha en skön fredag!

Underbar bild på insta :-)

Kram N

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...