måndag 11 juni 2012

Vinnare av boken om Smultrongården

Hallå!
Hoppas helgen varit bra!!??
Här har det flyttats runt med möbler både till grannar
garaget, ner i källaren, så har vi fyllt på med nytt, som ni sett!

Det värsta är att det är inte bara att flytta runt på saker och man är 100% nöjd,
utan det tillkommer en massa nya saker som ska inhandlas eller ändras, men roligt är det att få in lite nytt!


Dottern drog en vinnare innan hon cyklade iväg till skolan.

VINNARE
av boken
Smultrongården livet & smakerna



blev
Jenny 
med bloggen


STORT GRATTIS!!
Maila mig din adress,
så jag kan vidarebefordra den till


Stort TACK till alla som velat vara med och tävla och även ett stort TACK
till EVA på SMULTRONGÅRDEN för det fina samarbetet.

Helst vill man att alla skall vinna, men det går tyvärr inte, men
för dem som väldigt gärna vill ha boken så går det att beställa den 

Har ni vägarna förbi Närke i sommar tycker jag absolut ni ska göra en avstickare till 
Smultrongården!


Ha en bra dag alla därute!
Jag har bara  fem jobbardagar kvar den här veckan
sedan är det

SEMESTER

Kram Helena



13 kommentarer:

Annes vita rum sa...

Då säger vi stort Grattis till jenny som tog hem den fina vinsten! kram/Anne

Tina sa...

Grattis till fina Jenny!

kramkram

Tina sa...

Grattis till fina Jenny!

kramkram

Life´s Silverlining and I sa...

Grattis till den lycklige vinnaren! Kram till dig Helena som haft en sån fin tävling!

Hemma på Sjuan sa...

Grattis till vinnaren!
Då kan du verkligen börja räkna ner till semestern, själv jobbar jag många veckor till...
Kram Suss

Jenny sa...

Hej Helena!
Men åh vilken rolig överraskning att det var jag som vann!! Stort tack! :)


Jag mailar dig min adress strax,

Vad skönt med bara några dagar kvar att jobba innan du går på semester:)

Kraam Jenny

Lifestyle By Lena sa...

Stort grattis till vinnaren! Underbart att din semester är så nära :)

Kram

svart vitt och rött sa...

Stooort grattis till vinnaren!! Tack för tävlingen!! Kram

Maria - Wikers Liv sa...

Stort Grattis till Jenny!
Och till dig Helena: Ha en fin måndagkväll!
Kram /Maria

Anonym sa...

Grattis till Jenny! Bra tävling Helena!

A House With A View sa...

Stooort grattis till vinnaren och tack till bloggerskan för en finfin utlottning!!

Kraaaaaaaaaaaaaaaam aka

@my casa sa...

Grattis, Grattis till Jenny!

Lyckliga dig med bara 5 dagar kvar, själv har jag två veckor kvar:)

House number 11 sa...

Grattis till Jenny! Och stort tack för en finfin utlottning! Skönt med bara fem dagar kvar!
Kram Jenny

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...