lördag 28 april 2012

Vilken solig dag, med vinstregn!

Vaknar efter att jag fått en riktig sovmorgon, till en solig dag! Oh vad jag älskar soliga dagar!!!
Har planterat lite Kirgislökar som jag missat i höstas. Ja vi får väl se hur det blir, men nu är de i jorden iallafall.
Jag tycker de är så fina och jag har planerat dom direkt i gruset, så de kommer upp i små grupper på olika ställen.




Sedan tänkte jag att jag måste ju in och kolla till er alla bloggtjejjer en liten 
snabbis!

Då upptäckte jag att jag vunnit hos Dianasdrömmar


Och vad har jag vunnit?
Jo en hel månad med Linas matkasse!

Ska bli så spännande! Tänkte prova deras barnkasse!
Tack gulliga Diana och Linas matkasse!


Och inte nog med det!
Jag har fått en jättefin award också.
Av gulliga Madeleine med bloggen 

Tack så himla mycket!

Nu ska jag skicka vidare till några som jag tycker ska få en komplimang i
form av en award!
Men det tar vi lite senare!


Idag har jag tänkt att besöka 


Hon har helt fantastisk keramik.


Ha en finfin dag!
så hörs vi lite senare!
Kram Helena





17 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas att du får enn fin dag på FaB keramik
//MR

Lifestyle By Lena sa...

STORT grattis till både matkassen och Awarden - den är du värd!
Åh den där keramiken ser helt fantastisk ut - jag är ju så svag för keramik ;)

Ha en fin lördag!
Kram

Allt och/eller Inget sa...

Tack för grattishälsningen i samband med att Lillebror föddes!

Och grattis själv, vilket guldregn över dig. Härligt! Linas matkasse (Original) är helt fantastiskt! Har haft den i snart två år och älskar den :)

Kram Linda

Hemma på Sjuan sa...

Stort grattis till dig!! Spännande och testa.
Fina bilder och vilken härlig keramik.
Ha en skön lördagskväll!
Kramis

Life´s Silverlining and I sa...

Ja så mycket fint du fått på sistone, du bann hos rok och nu hos Fiana, ska du inte köpa en trisslotter nu:) stort grattis fina du till alla vinster! Kramar! Nilla

Sabelhagens Olivlund sa...

Grattis till vinst och award. Hoppas du haft en härlig dag FaB keramik.
Ha det fint.
Kram Maria

Radhusdrömmar sa...

Grattis till både award och vinst!!!

Hoppas du ha en fin fin helg!

Kram
Johanna

Sabelhagens Olivlund sa...

Hej Helena.
Det är Ulö man ser på bilderna. Hamburgö börjar ca 3 km norrut. Till Hamburgsund har vi 5 km.
Kram

evalevabo sa...

Grattis grattis
Kram på dig

Therese sa...

Jättegrattis! Du får berätta sen hur Linas matkasse var, är lite sugen på att testa :)

House number 11 sa...

Grattis, grattis!
Kram Jenny

livinganddreams.blogspot.com sa...

Men vilken kanonvinst! Slippa fundera på vad man ska laga till middag :)

Oh, vill också göra ett besök dit :)
Har hennes bok. Snart så hoppas jag kunna göra lika fin keramik som hon! ;) hihi :)

hoppas du haft en härlig dag!
Kram Tess

dianasdrommar sa...

Vilken turdag :) och du var värd både en award och matkasse :) kramar Diana

Maria - Wikers Liv sa...

Ja, jag såg att du vunnit! GRATTIS!!!!
Vilken underbarrt vacker blomma! Vad duktig du är på trädgård!
Njut söndagen, fina du!
Kram!

Room of karma sa...

Åhhh vad du vinner till höger och vänster:) Grattis!
Jag har aldrig och då menara jag aldrig tur i spel, lotterier mm. Jag har bara vunnit en gång i hela mitt liv:)! Och det var en kokbok för ett årsedan.

Vacker blomma!

Önskar dig en fin dag!
kram CC

Anonym sa...

Jag har köpt ranunklar i kruka, vet du hur de sköts? Är de lätta, man måste väl kunna ha dom i uterummet nu?
Kram! FaB hade mkt fint....men lite urplockat

Helenas enkla vardag sa...

Hallå anonym??? Har försökt mig på att odla ranunklar, men inte lyckats. Kanske hade jag otur, men en florist sa till mig att de är svåra! Men visst måste du kunna ha dom i uterummet!
Kram Helena

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...