måndag 17 juni 2013

Hög tid att välja Midsommarklänning.




Nu är det riktigt hög tid
att välja klänning till
midsommar.


Jag är tydligen alltid sen
med att komma på vad jag vill ha.

Sitter och kollar runt på de 
webbutiker som är snabba att leverera.


Men allt hänger 
på det där 
vädret.

Ska solen skina och vara varmt
eller ska det regna och vara kallt.

En sak vet jag iallafall
och det är att jag vill börja med klänning.


 Den här fina klänningen för 259 kr

 299 kr härifrån
  1099 kr för Breum Dress
finns här
 Charlot below Knee Dress
229kr finns här
 399 kr härifrån
eller här



 Den här drömmen från Valerie Dina dress
finns här 


Den här Hunkydory klänningen gillades skarpt
finns här




Vill man ha byxor och kanske ett linne/tunika
hittade jag dessa 




Rodebjer Sayers Blouse Off White Bubbleroom.se 



 Den här webbutiken ger fri frakt tom
21/6
med koden 
SPRING


Den här butiken har också fri frakt (Över 500 KR) och fria byten.




 Brukar ni ha klänning på midsommar eller kör ni byxor?
eller säger ni som jag
att det hänger på vädret!?

Häromdagen när jag tittade på väderappen
då visade det regn
idag visade det sol
på midsommar.

Jag håller tummarna för sol.

Kram Helena



21 kommentarer:

Browneyedgirl sa...

Finns ju så himla mycket fint att välja mellan =) Jag tror jag vet vilken jag ska ha, firar ju på landet i år <3 Kram och ha en toppen fin dag

Milla sa...

Ja nu börjar vädernojan inför midsommaraftonen! Ser rätt lovande ut just nu har jag sett på tv. Klänning ja, visst vill man ha det! Lite lagom enkel sådär som passar för lite blandat väder. Jag tar nog en gammal vit jag har. Sen åker det på ett par 3/4 byxor under mot kvällen eller ett par tights. Man brukar få bylsa på sig!

Villa Ell sa...

Det går inte riktigt att lita på vad det ska bli för väder...
Här blir det nog klänning (även om det regnar) lite mer sommarkänsla :) på kvällen kan man alltid dra på sig ett par byxor...

Titta in hos Thess sa...

Jaa du detta midsommar väder är verkligen en följtång i sig :)))
Och just nu känns det som om SMHI ändrar sig var 4:e timma ungefär.
Och visst är det härligt med klänning på midsommar afton men byxor håller åtminstone myggen borta ;))

Hoppas att du verkligen njuter av din semester .

Kram Thess

House and Garden by Bia sa...

Spetsklänningen var ju jätte läcker!!
Här ska det bli varmt på midsommar, säger dom iaf ;)....så det blir nog nån kort klänning eller leggins...har inte bestämt mej än...men det blir på landet och vi blir 19 pers.....
Ha de gott!
Kram

Lena - gott för själen sa...

Det får nog bli klänning för mig också. Om det ärdåligt väder eller kallt, så brukar jag försöka ha en kort klänning/tunika med byxor under så kan man i alla fall låtsas att man har klänning och det är fint ;-)

Fin inspo du bjuder på.

Kram Lena

Channal sa...

Rodebjers spetstopp har jag tittat på! Så fin!! Gillar honkydorys klänning skarpt jag med!

Jag ska titta i min garderob efter en begravningsklänning till onsdag (mannen mamma ska begravas) och sen en klänning till midsommar! Får se vad det blir hos mig o dig!

KRAM Anna

Villa Björkenäs Backen sa...

Hej

Wow
Mcket fing många fina val...
Nu håller vi på solsken :)
Jag ska nog låna älfsta dotterns klänning till midsommaren ! :)

Ha en fin vecka och Lycka till med Valet !

Kram

Bromans Bravader sa...

ja jisses så svårt det där är - det beror ju alltid på vädret. Hatar att frysa så är det det minsta kallt blir det ingen klänning här. Trist.
Kram Jannike

@my casa sa...

Oj vad mycket snyggt du plockat fram...håller tummar för sol här också:)

Kram Åsa

Sallys hus sa...

Hej heeeej!

Jag brukar göra som du...börja med klänning och hoppa i varmare kläder på kvällen..;)
Vilka fina klänningar du hittat.
Å vilken mysig utflykt ni gjorde. Ser ju underbart mysigt ut!
Kram Katarina

mig&mitthem sa...

Hämtade ett paket med 2 klänningar dvs. 2 olika midsommaralternativ idag. Båda var grå men en var lång & en var kort. Vilka fina midsommarkläder du visar...hoppas du hittar något du vill ha. Krams m

Concept_By_Sarah sa...

Behöver inte fundera på midsommarkläder, firar vi inte här i alplandet:-). Hoppas du hittar något fint och att solen skiner! Kram Sarah

HOUSE of MANDY sa...

Hej ♥

Va kul med lite sommarkläder. Svårt att välja ju, alla var fina på sitt sätt liksom. Men klänning nr 3 fastnade jag för lite extra. Den såg så ljuv ut!

Må så gott Helena,
Kram Amanda

Liw / Fina lyan sa...

4 och 5 var finast tycker jag... klänning, om det är väder såklart ;) Jag har en från förra året som jag inte kom i, höggravid... vad trodde jag? Den får det bli i år! :)

Hoppas att ni får en trevlig midsommar!

kram

♥ Villa Tretton ♥ sa...

Åh så mycket fint!
Klänning är ju alltid fint på midsommar, gillade den första långa jättemycket..:-)
Men som du sa beror de ju lite på vädret.

Lycka till med letandet!

Kram på dig

CONCEPT by JESSICA sa...

Här brukar det bli en ny midsommar klänning varje år, men inte i år så får se vad jag kan rota fram;)
HD klänningen var ju hur fin som helst.
Ha fina veckan, kram

anettan sa...

Just på midsommar vill jag gärna ha klänning, de är så fint men jag använder det inte speciellt ofta. Kram Anette

baraetthem sa...

Å, nu blev jag ju lite stressad. Har inte tänkt på klänningen än.. Men nu fick jag lite tips, många fina klänningar:)

Kram fredrika

No34 sa...

Mmmm, så mycket fint. Valerie Dina dress var mycket snygg...
Klänning vill jag ha på självaste midsommarafton! Önskar Dig en toppendag, kram Kate

hemma hos lilla mej sa...

Bara så mycket fina klänningar !Ja en ny midsommar klänning varje år brukar det bli.Hoppas att du hittar vad du vill ha .Ha det bäst fina du .Kramar Rita ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...