tisdag 7 augusti 2012

Nytt reafynd och besök!

Halloj!
Kul att så många vill vara med att tävla om det fina
hudvårdskittet
kitt av märket
 REN!
Tycker det är riktigt fina produkter,
utan massa konstiga tillsatser
och att det är hudläkare som rekommenderar!

Nu en dagens!
Har sagt att jag inte brukar köpa en massa på rea,
men nu har jag hittat flera plagg
Det här kom idag,
kunde inte låta bli, tyckte det stod mitt namn på klänningen!

Alldeles nyuppackad och skrynklig
och jag är nyvaken och trött!

Hittade klänningen på Provrummet

Har tänkt mig ett par Converse till, så det tuttinuttiga blir lite tuffare!

Har haft besök av dotterns små snassar!

Jag älskar de här små liven, de är så originella och goa, men
jag kan ju säga att jag skrek rätt ut när jag såg dom första gången och undrade vad det var 
för odjur hon skulle köpa, men sötare katter får man leta efter!
Devon Rex katter som ska vara allergivänliga, sägs det!


Ha en fin kväll och fortsätt tävla!
Jag ska och jobba natt
Kram Helena 


23 kommentarer:

evalevabo sa...

Oj ja den har jag själv haft mycket till jeansjacka och boots heela sommaren. Lätt och ledig.
Ha en fin dag.
Kram Eva

Life´s Silverlining and I sa...

Den är jättefin! En sån man vill gå i varje dag på sommaren:) men att blanda rea fynd som man kan ha nästa år med höstnytt är det bästa tycker jag. Har problem med att lägga upp tävlingsbilden, men snart kommer den til min blogg! Kram Nilla

Maria - Wikers Liv sa...

Såklart det stod ditt namn på klänningen! Det ser man ju! ;) :) Ska kolla in din tävling se...
Ha en fortsatt fin kväll!
Kram /Maria

Lisa sa...

Riktigt fin klänning, passar dig perfekt
Ha en skön kväll eller natt om du jobbar :)
Kram Lisa

PIAZZAN en inredningsblogg sa...

Fin ....perfekt till nästa säsong också ...

Kram

Pernilla På Piazzan

kavallinskan sa...

Superfin klänning...gulliga katter! :)

Kram kram

My everyday life sa...

Snygg klänning och fina katter! Nu ska jag kika runt lite mer på din blogg.

Nina

Sabelhagens Olivlund sa...

Snygg klänning som du passar kanonbra i! Så söta kissar, förstår att du är fäst vid dem.
Ha det gott.
Kram Maria

Emma - Från min sida sett sa...

Snygg klänning & du har en väldigt fin blogg:)

Kram

CreandoPhoto sa...

Jättefin klänning du fyndat! Kanoners!

Och är det inte lite märkligt att djur som är allergivänliga ser lite knepiga ut. Som vår nakenhund exempelvis... :)

Kramar

Fiona sa...

Jättefin klänning! Klär dig dig verkligen!
Hoppas att du får en bättre jobbenatt än förra, den verkade något hektisk!
Kramar

@my casa sa...

Supersnygg klänning, klär dig så bra!

Tycker katterna ser väldigt fina ut:)

Channal sa...

Läcker klänning... fin skärning!
Vilka sötisar som du har haft på besök... mjaoo =)

KRAM Anna

Hemma på Sjuan sa...

Snygg klänning! Passade jättebra på dig.
Ovanliga katter har inte sett såna innan. Man fäster sig vid de små husdjuren även om de ser lite annorlunda ut :)

Kram Suss

Lifestyle By Lena sa...

Underbar klänning! Men din tävling har jag helt missat under min tid på campingsemester, måste genast kika in.

Kram

Titta in hos Thess sa...

Jätte jätte fin klänning.
Och med converse till kommer det bli jätte snyggt =)
trevligt med lite katt besök =)

Kram Thess

Charlie sa ... sa...

Vad skönt den ser ut, färgen är jättefin. Sitter perfekt på dig! Blir snyggt med Converse.

Kram till dig och hoppas natten blir bra!

svart vitt och rött sa...

Klänningen ser jättegó ut! Converse och klänningen skulle bli perfekt outfit! Fräcka katter :-)

Johanna sa...

Underbar klänning!
Och katterna..personliga och coola! :-)
Kram

LIVSGLITTER sa...

Tack så mycket ♥ Det är bara att fråga på så ska jag försöka svara så gott jag kan :)

Kramar!

Tina sa...

Jättefin, ser härlig ut i tyget!

kram

Queen of Kammebornia sa...

Vilken fin klänning, den blir toppensnygg med converse till. Gullekatterna!!!

Marita sa...

Hej. Underbara katter hittade hit genom en bild på dem. Jag har en 10 årig devon rex,hittade den rasen pga allergi-och det funkar!!!!
Vilken ljuvlig klänning! Nu ska jag titta runt på din blogg,tror jag redan fastnat. Ha det gott /Marita

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...