fredag 3 augusti 2012

Granit pyssel

Redan fredag!
Hur fort gick inte denna vecka!

Hör att det är många som verkar sluta sin semester nu!
Vad hände??
Jag förstår inte att sommaren måste gå så himla fort!

Tycker det känns i luften att det är augusti! 
Lite kallare luft, ljuset är lite annorlunda och det är fuktigare ute
och det är mörkare på kvällarna!

Idag när jag vaknade vid lunch så satte jag igång och tvätta och städa
satte igång ett litet lätt pyssel av det jag handlade på Granit!

 En vattenflaska som jag dekorerade med svart självhäftande hjärta på!




Köpte en penna som jag skrev på glasburkar!
Har ju inte snyggaste handstilen, tyvärr!

Ställde upp det på hyllan i köket.




Sedan åkte lilltjejen och jag till stora köpcentret och skulle
handla lite presenter.
Men!
Det blev inga presenter utan en massa annat!


Ser riktigt nyvaken och riktigt trött ut efter två nätter.

 Mina Pleas jeans som jag bor i och ett Odd molly fynd.
Sedan min lilla älskling Mullberry Bayswater.




Nu är vi rustade för shopping!


Ha en fin kväll!
Kram Helena



18 kommentarer:

Anonym sa...

Slt som socker tjejen!! Henne får du hålla i sedan!:)
Kram

Sabelhagens Olivlund sa...

Vad roligt med lite shopping! Så snygga ni är:)).
Ha det gott.
Kram Maria

Lena - gott för själen sa...

Fina fynd! Va' pysslig du är.

Önskar dig också en fin fredagkväll.

Kram Lena

Lifestyle By Lena sa...

Åh va mycket fint du fixat, den där pennan från granit har jag länge tänkt köpa. Underbara fynd oxå!

Kram

Linn sa...

Vad fint du fixat! Hur fin handstil som helst ju :) där har du ju också din fina Mulberry!! :)
Kram

@my casa sa...

Åh vad snyggt du fixat till det:) Pennan där lät intressant!

Fin fredagskväll på dig.

Kram Åsa

Litt Slitt & Litt Hvitt sa...

Så fine jenter som er klare for shopping :) Kan tenke meg dere koste dere :)
Så fint du har pyntet på kjøkkenhyllen din :) Syns håndskriften din var veldig fin jeg :) Og så koselig med hjertet - det pyntet så fint opp :)

Nå er ferien over her også, så på mandag skal mannen på jobb igjen. Vi jentene skal kose oss med litt mer ferie før skole og barnehage den 20. august :)

Ha en fin fredagskveld, vennen :)
Klemmer Lisa :)

Life´s Silverlining and I sa...

Vad fina ni är! Vad hittade ni för fint? Kram Nilla

Charlie sa ... sa...

Vad jättefina ni är! Snyggt, snyggt. Jeans, vitt, sjalar, OM...<3


Snygga burkar och jag gillar pennan. Du skriver visst bra!

Kram!

House number 11 sa...

Så snygga pinglor!
Och visst skriver du snygg! En sådan penna har jag också funderat på att köpa!
Tack för tipset om vimplar!
Kram Jenny

No34 sa...

Så fina ni är, mor och dotter!!
Ja det märks att augustimörkret kommer smygande, och jag har ytterligare 2 veckors semester kvar..:)) Känns helt ok!! Kram Kate

Concept_By_Sarah sa...

Vad fint det blev på hyllan, snyggt:-). Kram Sarah

Carola sa...

åh vilken söt tjej du har!! hoppas ni hade det super mysigt!
kram

Queen of Kammebornia sa...

Fina ni är!

dianasdrömmar sa...

Hoppas det blev en lyckad shoppingdag :) fina ni är kram kram Diana

svart vitt och rött sa...

Så kul med pyssel!! Jättefint du fixat och ordnat! Den där pennan får jag allt ta och leta efter... har köpt glasburkar till mina teer i lösvikt :-)

Jessica sa...

Så vackert pyssel du har gjort, nu fick jag tips med hjärtat till mina fågelholkar jag håller på med.
Trevlig helg
Kram

sextioåttakvadrat sa...

Vad fina ni är!

Visst är den vita pennan bra, går att använda till så mycket :)

Blev det någon shopping? Ha en fin söndag, kram!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...