onsdag 15 augusti 2012

En dagens!

Halloj!

Idag kommer en dagens från min lilla O
som förövrigt är både nyfrissad och
nyshoppad!

Min snart tioåriga dotter,
älskar att shoppa kläder.
Jag kan inte bara gå in i en affär
och köpa henne något, för då är det inte säkert att
det behagas och då blir det heller inte använt!

Har också fått min tjej att gilla och stå framför kameran,
hon är med direkt när kameran kommer fram!

Så idag visar hon kläder från höstens kollektion från Lindex.

 Jeans, linne och tröja från Lindex.

Hjärtat gör hon till mig varje gång jag är på väg till jobbet!

Har ni tjejer hemma som gillar att shoppa?

Vilken härlig sommardag!
Önskar jag hade varit ledig men men!!
Ni andra får passa på att njuta!


Kram Helena



21 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken söt tjej! Fina kläder också, kanske man ska ta och besöka Lindex barn för den där tröjan var riktigt fin ;).

Life´s Silverlining and I sa...

Så söt hon är! Oj ja min dotter är som din älskar att shoppa, eller få kläder! Kram Nilla

Channal sa...

Så söt och fin dotter du har! Jättesnygga nya kläder till skolstarten! Jag har två döttrar! Den ena är en shopaholic och den andra gillar inte att gå i affärer! Så olika det kan vara! KRAM Anna

Lena - gott för själen sa...

Min äldsta son har aldrig varit intresserad av kläder. Mellansonen har vetat vad han velat ha sen han var sex typ. Dottern började redan som två-åring vara bestämd med vad hon gillade och inte. Olika, som sagt. Glädjande nog har ingen följt strömmen utan haft sin egen stil.

Kram Lena

Limestone by the Sea - Victoria sa...

Jag har ju två killar men den yngste är ett riktigt klädfreak. Väljer själv sina kläder varje morgon och speglar sig och byter kläder flera gånger om dagen. Puh, vart skall det sluta?:) Söt dotter du har. Kram Victoria

livinganddreams.blogspot.com sa...


Men vad söt hon är! :) Shopping och pysseltokig man är så önskar man hade fått en tjej med samma intressen.. Men nu har jag ju välsignats med tre grabbiga fina pojkar :)

Kram Tess

Maria - Wikers Liv sa...

Så söt dotter!
Jo, nog shoppar döttrarna! ;)
Kram /Maria

Unknown sa...

Som mor så datter ja:)
De lærer disse småpikene våre ♥
Fin hun var, og herlige klær:)

Queen of Kammebornia sa...

Så söt hon är!

Lifestyle By Lena sa...

Underbar tjej du har, såå fin!
Kram

Anonym sa...

Söt skatt som gör hjärtatecken till dig<3

Bara Sara sa...

Sötis!! Makens tjej på tio handlade jag till tidigare men nu får hon följa med så hon säkert ska bli nöjd.. Tycker det din tjej har på sig är coolt och tjejigt, finns så mycket som får dem att se vuxnare ut än vad de är.. Kram Sara

Litt Slitt & Litt Hvitt sa...

Såå søt hun er, vennen :) Og så herlig med det hjertet hun lager :)

Begge jentene her er veldig bestemte på hva de vil ha på seg, så akkurat som deg så kan jeg ikke handle klær uten at de er med. Iallefall ikke til eldstejenta :)

Ha ei herlig uke, vennen :)
Klemmer Lisa :)

Enkel stil sa...

Vilken snygg liten modell! Här njuter vi av dom sista dagarna på semestern.
Ha en bra dag. Anita

Limetwig sa...

Min tioåriga dotter kan jag inte heller handla till utan att hon är med, sånna bråk vi har haft genom åren... Kläder som inte används och bara ligger... Men nu börjar det bli lite mysigt att kunna ta en dag på stan med henne. Ska bara försöka få min tolvåriga son att förstå detta nöje, han är inte riktigt med på mina planer om vi säger så :)
Ha det gött!

dianasdrömmar sa...

Lika söt som mamma :), inga tjejer men däremot killar som gillar att shoppa kläder framför allt en av dom :) kram Diana

Titta in hos Thess sa...

Skojar du!!!!!
Min är 4 år och helt hopplös med kläder.
Ska helst bara vara klänning och hon vet preciiiiis vad hon vill ha
och är dessutom jätte duktig på att matcha ihop kläder (betydligt bättre än pappa)
Han påstår att jag har skapat ett mode monster =)
Förstår inte alls vad han menar ;)
Men det är samtidigt roligt att dom tycker det är kul.

Kram Thess

mig&mitthem sa...

Trodde fram till idag att min äldsta skatt, som börjar 6:an nästa vecka, hade totalt avsaknad av klädintresse. Men idag säger hon, till min stora förvåning, vad ska jag ha på mig första skoldagen!? Den yngsta, 10 år, har därimot alltid stått framför spegeln & varit mer fåfängd. Hon frågade idag om jag kunde "sota" hennes ögon. Jag känner på mig att jag går en dyr framtid till mötes.
Va söt din lilla modell är! Krams m

Hemma på Sjuan sa...

Så söt hon är din tjej! Å så fin i nya kläderna.
Här är det jag som är enda "tjejen" som shoppar men killar är inte så dåliga de heller... Och det är mycket till idrotten som ska handlas oxå :)
Kram Suss

Johanna sa...

Jättesöt! Och känner igen allt med klädshoppingen, samma här med min tioåring:-)
Kram

Carola sa...

men åh vad söt hon är!!!
:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...