fredag 10 augusti 2012

Lite nytt!

Hello!

Ledig dag! Yes!!
Solen skiner och jag är nöjd!

Tycker alltid att man får så mycket inspiration när hösten kommer

och jag ÄLSKAR att kolla runt bland alla er fina bloggerskor,
ni har så mycket kreativitet och är så duktiga
min mapp är full av bilder från er!

Har funderat ett tag vad jag skulle ha ovanför soffan,

En tanke har jag i huvudet och nu har den startat
i form av en hylla och lite prylar.
Det är inte klart än, några små detaljer till har jag tänkt och så ska spiken bort!



 Lite Syrenhortensia har fått flyttat in.


Nix nu ska jag göra pastasallad 
som vi ska äta ute!

Kram så länge!

Helena


15 kommentarer:

Tina sa...

Snygga kuddar du har där!
Hos mig är det grått men det ska spricka upp lagom till helgen..så jag får äta inne!

kram

Channal sa...

Så fräscht med vitt och svart! Stilrent!

Skönt med en ledig dag! Idag är det min sista semesterdag! Börjar jobba på måndag efter ett långt sommarlov! Du har Kreta att se fram mot! Härligt!

KRAM Anna

Casa of Mia sa...

Väldigt snyggt, så fina kuddar! kram

Charlie sa ... sa...

Vitt och svart, love love love it!

Du har så fint hemmma Helena!

Jag får också massa inspiration på hösten. Det är mitt nyår, det är då jag känner superwow ;)

Ha en fin fredag, njut av din lediga dag!

KRAM!

Anonym sa...

Jag gillar dina kuddar!!!!
Trevlig fredag!! Spännande att se vad det blir sedan!
Kram

Mirre Syr sa...

Det ser väldigt fint ut! :)

Lisa sa...

Håller med dig, hösten är inspirationstid och man får sån lust att göra om inne. Alla fina bloggar ger ju massvis av lust och tips, din blogg är super....
Kram

Lena - gott för själen sa...

Fint, fint, fint!

Kram Lena

Lilla gårdshuset sa...

Så läckert med svart och vitt. Kuddarna är jättesnygga.

Ha en fin kväll!

Kramis/Heléne

Maria - Wikers Liv sa...

Så fint det blir Helena!
Kram /Maria

Johanna sa...

Såå fint! Vad roligt att det blev en liten hylla;-)

@my casa sa...

Snyggt, passar super till soffan och fina kuddarna:)

Ha en riktigt härlig fredagskväll!

Kram Åsa

Sabelhagens Olivlund sa...

Vad snyggt! Jag gillar din bricka med ljus på!! Fint med hortensian också.
Vilken söt tavla med sländan, var kommer den ifrån?
Ha en skön kväll.
Kram Maria

Jessica sa...

Superfint hos dig!! Ja, visst blir man sugen på att pyssla hemma;)
Jag håller på att måla om gamla träutemöbler så dem blir gråa, som allt annat vill jag ha mycket i gråa toner nu.
Ha fina helgen,
Kram

Life´s Silverlining and I sa...

Mycket lfint! Kram Nilla

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...