lördag 3 mars 2012

Ett av Odd Molly plaggen!

Fick ju paket från Country Dreams igår och ett av plaggen var det här Secret tunic vintage rose, helt i bommul med jättefina stickningar och en liten volang! Blev jättenöjd, passar så bra till mina svagt rosa jeans från Zara och mina primeboots! Och väskan såklart!!




Gjorde också ett besök på det alltid så trevliga Smultrongården!
Har ni vägarna förbi måste ni absolut göra ett besök!





Tänk när våren kommer igång på riktigt, då är det riktigt mysigt att fika i deras berså!

Ikväll blir det räkor och havskräftor till melodifestivalen!
Jag har nog missat alla utom en och ikväll förstås!
Men det blir tidigt för mig eftersom jag skall upp 05.30 i morgonbitti för jobb på
thoraxintensiven!

Ha en underbar kväll!
Kram Helena


6 kommentarer:

Life´s Silverlining and I sa...

Jättefin och supersnygg med boots o väska! Kram!

Lovely Things! sa...

Jättefin tunica, precis i min smak!
Kram

Lovely Things! sa...

Nu behövde jag INTE skriva några jobbiga bokstäver....

Maria - Wikers Liv sa...

Jättesöt tunika! Väska och botts, med! Och så mysiga bilder!
Kram på dej!

Maria - Wikers Liv sa...

Haha... boots, ska det ju såklart stå!!!! ;)

Linda, Fröken S sa...

Hmm... jag blir nyfiken på om vi möjligtvis bor i samma lilla småstad, med cykelfest, kände igen upplägget även om jag aldrig varit med. Thoraxiva är också ett ställe jag känner till, dock i den stora staden i söder då min man just nu jobbar där, ni kanske till och med känner varandra, Martin heter han och finns på suddig bild på min blogg!

Ni ser ut att bo så fint, och Smultrongården är ju verkligen ett mysigt ställe!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...