söndag 18 mars 2012

Dagens Odd Molly & H&M

Här har vi nyss kommit på fötter! Migränen jag vaknade med i morse, gav efter med lite medicinering!

Fick äran att ta lite kort på lilltjejjen, när hon poserade i sina nya kläder från Hennes & Mauritz. Hon brukar inte vilja posera framför kameran, så det är bäst att passa på när hon vill! Villkoret var dock att hon fick fota mig med! Vi hade riktigt roligt när vi höll på och posera och försökte få till lite skärpa på korten!

Min kofta är en Odd Molly "Pointers long cardigan" och är från Smultrongården.
Lilltjejens kläder är från H&M

Hoppas ni får en fin dag!
Kram Helena

9 kommentarer:

HOUSE of ADELA sa...

Sååå fina ni är båda, vilken jättesöt dotter! Blir smått avundsjuk när jag ser hur fint man kan klä som tjejer;) Här på killfronten har det aldrig funnits så många valmöjligheter;)

Kramar
Adela

K sa...

Jättesöta kläder och fina på er båda två!

Hemma på Sjuan sa...

Men så fina både mor och dotter och fina kläder. Kul när man kan turas om att fota, mina killar är inte så intresserade :)
Kram Suss

PIAZZAN en inredningsblogg sa...

urtjusiga båda två....det är alltid kul att se bilder på den man följer ( sa hon som inte visar sig själv ...*skrattar)

Kram Pernilla på Piazzan

har ett leende på läpparna när jag tänker på "dina perstorpsväggar";) ...och får själv rysningar av minnen från terracottatiden ...*skrattar

Dagar hos mig sa...

Snygga kläder! Får nog bli ett besök på HM inom kort. Dottern växer och lite nya sommarkläder vore inte helt fel:)

Carola sa...

hej!!

Vad roligt att du hittat till mig! och nu jag till dig;)
Var faktiskt inne på HM med dottern igår och hon testade samma onepiece som din dotter har!
Får nog köpa hem den med.. hon fyller i Maj och ville hålla på det.. ;)

Carola sa...

hej!!

Vad roligt att du hittat till mig! och nu jag till dig;)
Var faktiskt inne på HM med dottern igår och hon testade samma onepiece som din dotter har!
Får nog köpa hem den med.. hon fyller i Maj och ville hålla på det.. ;)

No34 sa...

Hej Helena, och tusen tack för titten hos mig! Jag och Fru Sederblad (finns i min blogglista oxå) skrev om just migrän för några dagar sen.. Hoppas du får en ny skön vecka! Ha det bäst, kram Kate

Anonym sa...

Fina bilder på er båda. Så söt fröken O är!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...