fredag 10 februari 2012

Månbord på blocket!

Happy freday!? Här kör jag runt och förbereder för kvällens trevligheter! Ska bli jätte kul! Två familjer med barn kommer hit och vi ska bjuda på trerätters + lite champagne (för dem som tål) och tilltugg!
Hittade ett så fint månbord på blocket igår natt när jag jobbade. Skickade genast iväg ett mail och när jag vaknade igår fick jag komma och kolla och jag föll direkt. Nu står det i mitt vardagsrum och J vet inget än! Han kommer från Skånelandet precis när festen börjar.




Ha en trevlig kväll allesamman

Kram Helena

2 kommentarer:

Fröken Vit i Madickenhuset sa...

Hej!

Vilket sött ovanligt litet månbord du fick tag på!
Kul när man kan fynda sådär på Blocket, trots att det sällan blir billigt där...

Lycka till med att göra middagen klar till alla anländer (ink din man) ! ;-)

Kram!

Lovely Things! sa...

Passar perfekt! Verkligen jättefint månbord.
Kram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...