torsdag 1 december 2011

Boksugen

Jag är ingen bokmal direkt, men när det kommer ut böcker av Denise Rudberg, då skulle jag kunna hänga på låset och köa flera timmar för att få tag på ett ex. Nu har jag tydligen varit lite loj för hon har hunnit gett ut en ny bok, som jag inte hunnit köpa. Den heter Två gånger är en vana. Den är en fortsättning på Ett litet snedsprång som är en helt ny genre, elegant crime. De handlar om spännande fall i överklassmiljö, kryddat med pengar, makt och en massa flärd. Förut skrev hon lite mer chick lit och glamour inspererat. Jag bara älskar Vänninan, och alla efterföljarna är jättebra.  Alla de gamla böckerna finns att köpa i pocket för en billig summa. Det blir mitt boktips för dagen!




Ha en bra kväll! Själv ska jag på bio. Skulle gå på Sarah Jessica Parkers nya film, I don´t know how she does  it som hade premiär 11 nov, men såg att den inte verkar gå på vår biograf. Hur kan det vara möjligt tänker jag! Så nu får vi se vad det blir för film istället.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...