torsdag 5 maj 2016

Innan kylan kom!

Hallå!

Här har vi varit ute hela dagen.
Jag utnyttjar alltid alla soliga dagar
som om det vore den sista.
Vi lever så många månader inomhus,
så när det är fint ute då släpper jag allt,
för att få vara utomhus.

Innan solens strålar försvann och det blev kallt.
Passade vi på att njuta lite extra.

En Aperol spitz medans maten 
var på grillen.



Innan maten var klar fick vi allt krypa in i poolhuset,
för kylan kom snabbt när solen försvann.

Ja ni kanske kan gissa vad vi åt.

Sallad och grillat kött, inga kolhydrater.
Kolhydrater är det ju i drinken, så det får räcka.


Ni andra är nog fyrlediga denna helg, men jag börjar jobba i morgon
och kör hela helgen.

Passa på att njuta nu av sol och värme.

Kram Helena

5 kommentarer:

Hemma på Sjuan sa...

Så härligt! Här har vi också njutit massor. Denna gången är vi bara och hälsar på, tyvärr inga stugor att titta på... Vi fortsätter att njuta imorgon, stackars dig som ska jobba! Kram Suss

Mamma C sa...

Vi satt också ute vid grillen med ett glas rött. När kylan kom hoppade vi badtunnan. Jag jobbar idag, men är ledig hela helgen. Tycker synd om dig som måste jobba.
Kram mamma c

Mamma C sa...

Vi satt också ute vid grillen med ett glas rött. När kylan kom hoppade vi badtunnan. Jag jobbar idag, men är ledig hela helgen. Tycker synd om dig som måste jobba.
Kram mamma c

Lena - gott för själen sa...

Fyrlediga! Vilket bra ord :-) Det har jag aldrig hört förut. Det snor jag av dig :-)

Ja, vilken fantastisk dag vi fick igår!

Ha en fin dag på jobbet!

Kram Lena

AngelicasVärld sa...

Men så mysigt och gott!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...