onsdag 21 oktober 2015

Leather look på ett stilfullt sätt

Hej hej!


På Fuffes bloggevent, kan jag säga, att de flesta bar kläder som innehöll skinn av något slag.

Skinnbyxor var nog det som förekom mest,
men även skinnkjol och skinnklänning fanns representerade.
så nog ligger skinnkläder på tio i topp bland höstens mode iallafall bland bloggerskor.









Tycker det är så vansinnigt snyggt! och det går verkligen att dressa upp eller ner beroende på skor
och accessoarer. Jag skulle så gärna vilja ha en kjol, men tyvärr passar de sällan i storlek till mig.
När vi var i Malmö var jag på jakt efter skinnbyxor, men vart vi än var så fick jag inte upp byxorna
mer än till höfterna, så när jag såg att Ljuva Magnolia hade en supersnygg skinnklänning
tyckte jag verkligen att hon stack ut. Fast nu är hon ju så vacker så klockorna stannar
och allt klär ju en skönhet.

Skinnklänningen hittar ni här
Vita blusen här
Halsbandet här
Skinnkjolen här
Pumpsen här
Stövlarna här eller liknande här

Hittade iallafall ett par skinnbyxor, liknande hittar ni här,
 men jag skulle verkligen vilja prova en skinnkjol eller klänning för att se hur de sitter på denna kurviga och icke smala kropp.

Men det är mycket man vill ha
och inte allt man kan få, men titta och tycka att det är snyggt
kostar inget.


Idag blir det en fin höstdag hos oss.
Lillprinsen kommer och Doris
ska och klippa klorna.


Ha en finfin dag

Kram Helena




4 kommentarer:

LIVSGLITTER - 25, mamma & änglamamma sa...

Oh så mysigt ni verkar ha haft det <3 Vilket fint litet kollage, skinn är verkligen snyggt!
Kramar L

hemma hos lilla mej sa...

Ååå så mysigt ni verkar haft det .Härligt kollage .Önskar dej en skön och mysig onsdag .Kramar Rita

Razzy sa...

Jag gillar skin jag med men har inte kroppen till varken klänning eller kjol, har dock ett par byxor som behöver sys in, kanske skulle ta tag i det :) Kul helg har haft i Skåne. Eva

Ljuva Magnolia sa...

Herregud vad fina ord, tack snälla fina du, blir alldeles generad.
Ska hålla utkik efter snygga skinnkjolar till dig, du skulle ju vara ursnygg i det!

Kram och natti,
Catta

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...