lördag 10 oktober 2015

Hur lyckas man vara blogfab på en åker?

Hej svejs!

Efter en härlig höstpromenad,
sitter jag och väntar att få gå och jobba kväll.

Eftersom jag är själv hemma så passar jag på 
att plocka lite här hemma.

Har också börjat fundera på 
hur sjutton man är 
Blogfab på en åker?

Nästa helg vankas nämligen ett bloggevent
som denna kvinna varit med och fixat.

Vi ska på
Fuffes bloggevent, som kommer gå av stapeln
nästa lördag på hans vingård.

Allt är mycket hemligt, vi vet att vi ska bli hämtade på en speciell plats,
det kommer vankas vin, mat, hemlig gäst och kanske lite naket..

Hmmmm känns superspännande..
Klädsel då??

Har suttit och kollat runt vad jag kan tänkas vilja ha på mig.



Ponchon hittar du här
Hatten här
Linnet här
Skorna här
Skinnbyxorna här
Gummistövlarna här

 Men jag fortsätter leta lite, har inte alls bestämt än.
Har ju en del saker hänger i garderoben som jag ska kolla in först.


Ha en superLördag alla läsare.

Kram Helena


 

7 kommentarer:

Ljuva Magnolia sa...

Haha, ja vi får väl se hur fab vi lyckas bli där på åkern ;) Hoppas den inte är (alltför) lerig..
Ska bli så vansinnigt roligt!

Kram

Anonym sa...

Spännande. Men du har säkert något i garderoben som passar. Du har ju så mycket snygga kläder som du brukar visa här. Kram Inger

Jämtlandshanna sa...

Haha, ja det är inte varje dag man försöker vara blogfab på en åker! ;)
Är övertygad om att du hittar något snyggt och passande!
Kram

Anonym sa...

Snygga kläder! Men var är den snygga blusen ifrån? Eva i Sandviken

Channal sa...

Oj låter hur kul o spännande som helst! Bloggevent på en vingård! Hur kunde jag missa det. Du kommer bli fab i slokhatt, poncho o höga boots. JätteSnyggt!

Kram Anna

Lena - gott för själen sa...

Åh ska ni på det eventet! Själv kunde jag inte eftersom jag ska på 50-årsfest. Tänk att det så ofta ska krocka med en massa roligheter!

Du kommer säkerligen hitta nåt lämpligt.

Kram Lena

anettan sa...

När du kommit på hur vi blir lite blogfab så får du gärna berätta haha. Har samma funderingar. Kram Anette

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...