tisdag 20 maj 2014

Öppna dina ögon!

Hallå på er!

Visst är det svårt att veta vad man ska ha på väggarna!?

Här hemma pryder mina barns alster det mesta
av väggarna, och det är jag stolt över att kunna ha.

Som jag skrev i ett tidigare inlägg, så
är min stora tjej väldigt kreativ och 
konstnärlig.




Den här tavlan är en av mina favoriter, även om jag inte 
är riktigt så färgglad i min inredning så älskar jag just färgerna
i den här tavlan och jag kan inte för mitt liv tänka mig att byta ut den.

Hon har fått många förfrågningar om den är till salu, men där säger jag Nej!

Vad har ni på era väggar?


Måste också flagga för Sensommarens trevligaste Event
som går av stapeln i Enköping den 30 Augusti.





Tre trevliga bloggerskor som kommer och berättar
om sitt bloggande och sina resor som bloggandet medfört.

Att vara någons fru, misstänker jag att de flesta vet vem det är.
Emma som alltid är så trevlig, glad och sprallig.

Pia som downshiftade för att bli Queen of Kammebornia
tillsammans med Dennis och barnen.
 
Kicki som alltid visat så fina bilder, som Socionom nu även kan kalla sig fotograf .
Hon den som aldrig visat sig på bloggen, men som jag knackade på axeln i Köpenhamn
och frågade om det var hon


Anmälan till detta trevliga event kan göras först på Sönd 25/5
hos dessa tjejer.

Foto: Ännu en planeringsdejt är till ända. Denna vecka presenterar vi några överraskningar. Så stay tuned!


Här hittar ni all info FB

http://hemochtrevligheter.blogspot.se/

http://gottforsjalen.se/

Och ni vet väl vid det här laget att man inte behöver ha en blogg för att vara med
och man behöver inte känna någon irl.


Ha en riktigt härlig dag.
Kram Helena


15 kommentarer:

Lisa sa...

Vilken underbar tavla, vilken begåvning hon är din fina dotter :) Härliga bilder på lillprinsen också, det är lycka det :)Längesedan jag kommenterade men läser din blogg hela tiden, mycket omkring flytten nu men snart har vi landat.
Ha en härlig dag
Kram

Villa Freja sa...

Vilken underbar tavla och ja - vilket underbart bloggevent det kommer att bli. Tre fantastiska kvinnor. Kram.

Den där Victoria sa...

Underbar tavla, vilken talang hon har.

Klart man hänger på låset till det kommande bloggeventet, det kommer ju att bli kanon med de föreläsarna.

Kram Victoria

Lena sa...

Åh vilken tavla! Så läcker! Vilken talang!

Tack snälla för att du sprider info om eventet!

Kram Lena

Ninelin sa...

Vilken jättefin tavla! :-)

Hänger faktiskt en del alster som hela familjen gjort på väggarna här hemma ;-)

Har en fantastisk duktig väninna också.

Fantastiska tavlor från en resa till Ungern.

Vackra böcker pryder också en vägg.

Har collage på familjens resor. . . samt en fin tavla jag nyss fick som är en riktig egoboost.

Kram N

House and Garden by Bia sa...

Härlig tavla...fina färger i den ;)
Vi har tydligen kreativa döttrar båda två ;))...det är roligt tycker jag;))
Ha nu en fin dag....här har det störtregnat och varit liite åska...men nu har det dragit bort...
Kram

Titta in hos Thess sa...

Ja hon är verkligen sååå duktig !!!!
En riktig begåvning :)))
Och alltså bilderna på Lill-prinsen !!!!!'
Jag smäller av såå söt han är .. ..... Han ser så....förståndig ut på något sätt ;)))
Eventet låter jätte kul men det är klart det är ju en bit för mig att åka så vi får se.
Jaa visst är det härligt att odla och få greja i trädgården :)))
Längtar redan till på fredag när jag kan åka till koloni igen :)))

Kram Thess

Jeanette sa...

Tavlan är underbar, den hade gärna fått hänga hemma hos oss!
I vårt hem hänger mannens tavlor som är heliga för honom, det är målningar på olika sportobjekt. Jag tycker dom är skitfula, men bryr mig inte tillräckligt mycket för att få bort dom. Försökte när vi flytade hit att vi inte skulle sätta upp dom, men det var kört eftersom det är värdefulla tavlor.... suck! Jag har säkert mina egenheter också ;-)
Kram J

anettan sa...

Vilken duktig tjej du har. Den tavlan var super fin! Kram Anette

Liw / gravid sa...

Wow hon är verkligen duktig din dotter!

Channal sa...

Läcker tavla! Förstår att den inte är till salu! Jag har också alster av mina barn på väggarna!

Kram Anna

Hemma på Sjuan sa...

Åh vilken fin tavla! Duktig hon är dottern!
Ska bli spännande med eventet, har ju inte träffat nån i r l ännu men Linda är från min lilla stad :)
Kram Suss

dianasdrömmar sa...

Underbar tavla kram Diana

Queen of Kammebornia sa...

Åh, vad fint det är när man kan ta vara på barnens kreativitet! Fina Helena, hoppas vi ses i Enköping! Varm kram!

Linda sa...

Härlig tavla!

Såg nu när jag scrollade ner att du för budskapet vidare om eventet. Tack snälla gulliga du. Jag blir sååå glad för det. :)

Kram Linda

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...