tisdag 25 februari 2014

Godmorgon vy.


Godmorgon på er!

Idag vaknade jag av att solen
bara strålar utanför fönstret.
Jag har redan varit ute i 
nattlinne och morgonrock
för att Lilla Doris
ville ut.

Det var så skönt ute, fåglarna kvittrade, luften kändes varm
och jag fick en riktig vårkänsla.

 Nattlinnet jag har idag är den jag vann på Bloggeventet
förra helgen, som jag lovade att visa.
 Det är från Beach House och är precis lika 
skönt som lakanen är.




 Sedan vi införskaffade de första Beach House lakanen
använder vi bara det här hemma, även lilla tjejen
använde våra, så jag köpte henne ett set i present.


Hon fick ett vitt med en sammetsrand som är sandfärgat,
Finns att köpa hos Sleepo.


Nu ska Doris och jag ut i vårsolen
och passa på att njuta och kanske få lite färg i ansiktet.

Skulle ni kunna tänka er att
köpa lakan från Beach House?


Varma kramar
Helena

18 kommentarer:

Sallys hus sa...

Heeeej!
Men åå vilka mysiga bilder och va härligt det låter. I dag hade jag gärna legat kvar i sängen...mår inge vidare..:( De där lakanen är verkligen fina och du talar så varmt om dem så jag är sugen att testa.
Jag behöver din hjälp med en sak så jag ringer nog dig idag..;)
Ha det så mysigt ute i solen nu.
Kraaaaaaaam Katarina

hemma hos lilla mej sa...

Underbara bilder och vad mysigt det låter .Ha det så mysigt ut i solen nu .Kramar Rita

Razzy sa...

Har ett par och kan inte tänka mig att vara utan dessa sköna lakan, så det kan med säkerhet bli ett par till i framtiden :)

Hoppas du får en underbar dag i solen.

Eva

No34 sa...

ser onekligen sköna ut, både pyjamas och bäddsetet. Så byt inte om, gå omkring i det idag och njut... ;)
Tisdagskram från Kate

Ninelin sa...

Har ju sköna pyjamasen därifrån (från dig) ;-)
Men inte lakan.
Det vita med sammetsrand ser superfint ut.

Ha en skön dag.

Kram N

Lena sa...

De har riktigt sköna produkter. Har både lakan och pyjamas och har svårt att använda nåt annat.

Härligt att våren nu är på ingång!

Kram Lena

Ekenäsliv sa...

Ååååå va mysigt det ser ut!!!
Skulle gärna vilja ha deras nattlinne o pyjamas iaf:)
Men när det kommer till lakan är jag ju helt såld på percale, så jag vet inte om jag skulle gilla att de är så mjuka... Måste nog prova först, skulle inte våga beställa innan jag provat;-)
Idag fick jag gå o lägga mig igen.. Lillfian är sjuk o själv vaknade jag med en dundrande huvudvärk. Så det var inget snack, vi blev hemma.
Nu sover hon lilla stumpan. Inte pigg alls...
Ha de fint vännen!
Kram Anna

anettan sa...

Vilken mysig morgon. Jag hoppas att solen är här för att stanna ;) Kram Anette

Anonym sa...

Hej Jag har länge funderat på att köpa men tycker att priset är för dyrt. Kanske REA om ett tag. Kram Anki

Linda sa...

Tycker att det är lite dyrt för påslakan men de verkar vara värda sitt pris eftersom alla som köper dem är nöjda. Bäst att aldrig pröva med andra ord. ;0)

Kram Linda

Livskraft sa...

Jag är jättesugen på att testa ett Bedset från beach house.
Kram

CONCEPT by JESSICA sa...

Härliga bilder..
Jag har nattlinnet från Beach House, skulle så gärna vilja ha sängkläderna oxå. Har legat på min önskelista lääänge.
Hoppas ni fick lite härlig sol på nosen idag, kram

Titta in hos Thess sa...

Det där nattlinnet har jag oxå och det är verkligen såå skönt.
Några lakan har jag tyvärr inte.....tycker väll i ärlighetens namn att dom är liiiite onödigt dyra ;))
Men dom känns ju fruktansvärt sköna.

Kram Thess

Vikeskärs hem och ting sa...

Visst har det varit en fin dag. Hm kanske får införskaffa sig sådana sängkläder :) kram

baraetthem sa...

Så mysiga bilder och visst skulle jag vilja ha lakan från Beach House! Men det kostar ju lite så står kvar på önskelistan.. Men en dag ska jag också få sova i dem:)

Härlig dag du måste haft, jätteskönt väder ju!!
Kramar fredrika

Bakom dörr nr. 11 sa...

Ja det verkar som jag nog snart måste prova lakan från Beach House, alla pratar ju så gott om dom :)

Underbart väder det har varit idag. Hoppas bara att det fortsätter.

Byxorna du frågade om är ganska lagom i midjan tycker jag, passar perfekt till mig som har lite mage.

Ha det gott. Kram Pia

Channal sa...

God kväll finaste mormor! Idag har vi haft vår i luften! Älskar't!

KRAMAR Anna

Milla sa...

Jag är lite mot strömmen jag. Vann ju ett rosa Beach House set hos Mitt Vita Hus en gång och köpte ett set till. Jag gillar dem absolut, men är inte min favorit! Jag gillar det lite mer gammeldags sträva, prassliga. Som mormors gamla underlakan jag har ett par av. Crazy! H&Ms linnelakan är ju härliga också. kram Milla

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...