måndag 15 juli 2013

Vill tipsa er om en fin webbutik..


Måndag igen!

Ingen fin dag idag,
blåsig och mulen.
 
Det gör inget
för då kan man få lite gjort inne.

Vill egentligen bara tipsa er om en fin webbutik

 
De har så mycket fint och riktigt fina priser också.
dessutom har de 20 % just nu.

 Korgen och armbandet är därifrån..


 Krukorna och den fina träskålen likaså.


Även de fina glasen kommer därifrån..

Ni förstår att det är en favvobutik.

Inga dyra priser från början och nu 20% kan det bli bättre.


Annars försöker jag fånga dagen och hitta ett lugn
i min duracellkropp.


Hoppas ni hittar lugnet under semestern..


Kram Helena

21 kommentarer:

Design by Tornblad sa...

Jättesnygg väska och armband!
Måste ta mig en titt i butiken!

Ha det gott och hoppas solen kommer tillbaka!

Kram Malin

Villa Ryttarängen sa...

Jättefina saker. Ska genast klicka in mig där. Tack för tipset och ha en sköööön dag Kraaaam Pia

♥ Villa Tretton ♥ sa...

Åh så fina saker du köpt, det gjorde du rätt i.
Måste kika in där jag också!

Det är jättespännande med vårat nya "uppdrag".
Vi ska börja samarbeta med en tidning, berättar mera sen.

Ha en fin dag
Kraam

Carola sa...

tack fina Helena!
Vad glad jag blir att du gillar de fina sakerna!
Jag gillar dem med .)
Ha en fin dag. Här i skåne är solen inte i dag i alla fall. Men det gör inget. Jag jobbar ju! :)

KRAM!

Anonym sa...

Så fina saker...Ska kika in nu :)
//Annmi

svart vitt och rött sa...

Jag gillar allt! Jag dyker in o kikar direkt :-) Tack för tipset!

No34 sa...

Väskan och armbandet var helt och hållet i min smak. Såg en röd sommarbag med rephandtag från Decléor idag i en butik idag som ropade mitt namn, men det tyckte inte maken att den gjorde som gick hack i häl på mig... *fniss*
Önskar Dig en dag i carpe diems väg, kram Kate

Unknown sa...

Så fiiin kurv!!
Alltid kjekt med litt billigere butikker:))

Villa Ell sa...

Riktigt fina saker :)
Ska kika in...
Kram Sandra

Home2tiny sa...

Såå snygga saker, ska genast kika in, tack för tipset. Kramisar Tina

House and Garden by Bia sa...

tack för tipset!!!
Här är det lugna gatan i några dar...idag har vi haft svalt och lite regn...har varit hemma i stan och fixat lite ;)
Kram bia

mammaxtre sa...

Väskan, den skulle jag bra gärna vilja unna mig. Hur snygg som helst!

Ha det fint!

Bara Sara sa...

Tack för tips den sidan ska jag genast spana in! Kram Sara

Postadress Torslanda sa...

Tack för tipset. Ska kolla!

Hemma på Sjuan sa...

Mycket snyggt i hennes butik! Men ännu har jag inget handlat hem, får kika in igen nu då, kram Suss

Njut Av Livets Goda Ting sa...

Sååå mycket fint :)
Jag har kikat in där o blev alldeles sjuuk :) så mycket fint det fanns :)
Hoppas allt är bra med dig!
Stor kram
Jessica

dianasdrömmar sa...

Fina saker du har hittat, försök koppla av lite nu Helena stor kram Diana

Mirre Syr sa...

Jättevackra saker och tips om bra webbutiekr mottages alltid tacksamt! :)

Bakom dörr nr. 11 sa...

Ja visst finns det mycket fint, har shoppat lite smycken därifrån.
Ta hand om dig !
Kram Pia

Vikeskärs hem och ting sa...

Tack för tipset, alltid kul med "nya"
butiker, Annika

A House With A View sa...

Hmmm, trodde jag lämnat en kommentar... Provar igen, mycket fint ögongodis där :) Bra tips, tack för det :) Älskar den fina väskan, vill också ha!! :)

Kraaaaaaam aka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...