tisdag 30 juli 2013

Byxdag idag.


Nog för det behövdes,
regnet alltså, 
men var det tvunget att regna så mycket!

Det bästa med dagen var att jag fick inviga 
mina Please jeans
som legat i garderoben 
hur länge som helst.




 Trodde knappt jag skulle få ha på mig dom, eftersom sommaren varit så varm och skön
och man bara gått i klänning och kjol.




Sedan var det extra trevligt att jag fick
besök av omtänksamma vänner
som tog med mig på en utflykt
och undrade hur det var med mig.
Och vi talade om att det är många som känner
stress just nu. 
Skönt med gamla vänner som man kan prata
med om allt.
Har ni haft byxor än i sommar?
Kram Helena
 


25 kommentarer:

Villa Ryttarängen sa...

Jättesnygg outfit. Fin rosa färg som du klär bra i. Nja, en liten kort stund åkte jeansen på.. Kraaam Pia

Channal sa...

Du är jättefin i jeansen! Vacker färg.

Härligt med vänner... ha en mysig dag i regnet fina du!

KRAM Anna

Titta in hos Thess sa...

Ja det är tur att vi har våra gamla vänner som känner oss utan och innan.
Och snygga byxor hade du fått på dig också ;)))

Kram Thess

Unknown sa...

Grymt snygga, färgen var ju superläcker :) Jo tack, haft byxor.. igår på stan.. i supervärme, ingen hit!! Längtar lite tills man kan ha dem "på riktigt", tidig höst, mmm mysigt :)

Kram på dig goa du,
Catta

Lena - gott för själen sa...

Kanonskön färg på jeansen!

Kram Lena

anettan sa...

Ga så snygga.....jag a också haft byxor på mig idag....och det känns att det har varit en "god" semester om jag uttrycker mig så haha. Kram Anette

rustik charm sa...

Så snygga. Ja jag har haft byxor i sommar, men det blir mest på dessa regniga dagar. Mina please jeans kommer jag bo i i höst:-)
Kram Kristina

Anonym sa...

Superfina!!!! Nej, om jag hade tagit på mig byxor hade jag nog fått värmeslag:) Här är det typ bikini (eller shorts och linne) från morgon till midnatt. Men nästa vecka åker jag till Sverige så får jag packa lite byxor.

Kram
Rebecca
http://pilotfrun.se

Sabelhagens Olivlund sa...

Snygga byxor! Jag hade jeans på mig på matchen i lördagskväll på Ullevi, men det hade inte behövts alls. Hur varmt som helst.
Kram på dig

@my casa sa...

Snygga & fin färg:)

Här är det shorts som gäller, vi har det fortfarande så varmt, men äntligen har lite regn kommit det behövs verkligen här:)

Kram Åsa

Life´s Silverlining and I sa...

Du passar perfekt i byxor! Jag har haft det någon gång denna sommar:) Bra att dina vänner tog hand om dig. kram Nilla
ps. jag har mailat dig

Villa Ell sa...

Dom är både snygga och bekväma dom där please jeansen :-)
Jag har ett par i lite "häng modell" för dom är förstora, dom har jag använt någon gång i sommar!

Dom passade jättefint på dig!!

Kram Sandra

mammaxtre sa...

Inga jeans ännu för min del. Hoppas så att det ska dröja :-)

Din kommentar hos mig idag har jag burit med mig sedan jag läst den. Dina ord fick mig att bli klarsynt. Plötsligt visste jag exakt vad min känsla beror på. Du hjälpte mig att ge mig själv svaret. Tack!

Var rädd om dig!

HOUSE of MANDY sa...

Såå fina! :) det som är så bra är att de töjer sig med tiden så man kan verkligen köpa tightaste varianten. Jag gjorde felet att köpa ett par lite stora så efter en dag trillade de vips av ;) hihi.

Må så gott.
Kram

TITTILINA sa...

Inga byxor här inte.
Men dina sitter som en smäck!

Kram

No34 sa...

Härlig färg på jeansen Du införskaffat. Fick använda jeansen på Ölandssemestern kvällar, för då var det riktigt svalt.
Härligt med utflykt. Tänkte överaska min kusin och bästa vän imorgon som gått igenom en jobbig skilsmässa med frukostpicknick vid sjön i varsin brassestol. Bara vara, prata och skratta i mogonsolens sken!!
Ta hand om Dig, vännen!!
Kramis Kate

Anonym sa...


Dom satt som en smäck på en Snygg Kvinna!

Du utstrålar sådan värme och naturlighet, det är därför Du är så SNYGG! Tror INTE att Du förstår hur SNYGG Du är...

Ha en fin dag Fina Du!

Carina sa...

jag äger inga please ännu men är riktigt sugen på ett par
Är rädd att de är smala i vaderna bara isåfall passar dem inte mig

baraetthem sa...

Fina du!! Passar perfekt i dina please jeans ju:)
Så omtänksamma vänner du har!!

Kram fredrika

Tina sa...

Här är det sorts som gäller, Please passar inte mig. Har nog för smala ben eller annat, de bara rynkar sig..men fin färg har du.

kram

åse sa...

Så snygga och ljuvlig färg, älskar mina pleasebyxor men i sommar har de fått bo i garderoben. Kram

Annes vita rum sa...

Såå snygga! Önskar jag fick på ett par;) men efter denna sommar i kjol och sandaler så lär det nog dröja innan jeansen kommer på och säkert har dom krymt i tvätten också:)
Ha de gott vännen...

Hemma på Sjuan sa...

Supersnygga! Vill så gärna ha ett par Please jeans, tokgillar de!
Tyvärr har jag svårt att hitta jeans som passar bra till min kropp.... har provat massor idag...
Inga långa ben för min del idag, varmt när vi åkte från Skåne men omväxlande väder på vägen hem :)
Gulliga vänner du har, kram Suss

Liw / Fina lyan sa...

Passade dig perfekt, har tänkt investera i ett par please jag med nu när jag börjar jobba och får lite mer pengar över ;)

kram

Anonym sa...

Hah dom har jag också:) Snyggaste jeansen i sommar ♥


kram CC roomofkarma.se

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...