lördag 7 januari 2012

Tine K och fina ranukler

Hallå!

Jag älskar märket Tine K från Dannmark. Hon har så himla fina saker, har införskaffat några fina skålar och ljuslyktor med facettslipning, som ger ett så fint sken. Nu till våren skulle det vara fint med lite ljusare lyktor, för nu vill man att färgerna ska bli ljusare till skillnad från hösten, när man vill mysa till det lite och det istället är jättefint med lite dovare färger.

Bilderna är från Tine K vårkollektion och hämtade från min favoritbutik/bloggerska http://www.perlan.org/. Hon har turen att få gå på Tine K Home’s showroom för vårkollektionen 2012. Hoppas du tar hem mycket fint till din butik.





Ranunkler är verkligen en av de finaste blommor som finns. Har försökt mig på att driva upp själv, men det var inte det lättaste kan jag säga. Det får bli köpeblommor för mig.



Väntar med spänning och tänker hålla utkik vad som komma skall. Härliga bilder iallafall!
Ha en bra lördagskväll
Helena
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...