fredag 20 januari 2012

Liten fågelbur från Indiska

Hello!
Härlig dag idag, här skiner solen från en klarblå himmel. Tänker hinna ut en snabbis innan jag går in mellan sjukhusets väggar! Lilltjejen och jag var på stora köpcentrat igår kväll, för att köpa nya skridskor och presenter till kalas. Sprang in lite snabbt på Indiska och där stog den, den sötaste lilla fågelbur man kan tänka sig, och inte var den dyr heller!
- Den vill jag ha, säger min lilltjej!
- Jag vill ha som hon har, i den där bloggen som du läser varje dag.
- House of Philia, menar du?
- Ja, hennes dotters rum är så fint, men hon verkar inte ha så mycket leksaker!
- Hmmmm, kanske inte som du, som har allt framme!

Visar lite bilder från delar av rummet som tål att visas!




Så här ser drömrummet ut!

Bild lånad från HoP
 
Ha en trevlig helg allihop där ute!

Helena

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...