måndag 17 oktober 2016

Lite lagom romatiskt

Japp då var veckan igång!
Måndagen är snart till enda.
Full fart mot helgen, 
men nej vi ska leva här och nu,
helgen kommer, det är iallafall något vi kan 
vara säkra på.

Passade på att bädda rent i helgen när jag ändå var 
igång och denna gång tog jag våra sköna linnelakan som ni hittar här,
som vi gillar bägge två.




Dekorerade med lite Kärleksört på sängbordet,
just för att jag bara kan plocka in det från trädgården.


Vas härifrån, Lampa här och ljuslykta härifrån

Är bra sugen att byta gardiner till lite tyngre och mörkare gardiner,
men vi får se om jag kommer så långt.

Blir ni sugna på att sätta upp mörkare gardiner när hösten kommer?
Kram Helena



6 kommentarer:

Mamma C sa...

Jo, jag brukar byta gardiner när hösten kommer. Men nu har jag inte gjort det eftersom vi kommer att köra igång flytten efter julen.
Kram Mamma C

anettan sa...

Så fint. Jag har faktiskt inga gardiner. Kram Anette

Hemma på Sjuan sa...

Så mysigt i ert sovrum. Det där med att byta gardiner är jag dålig på... har länge tänkt att jag skulle ha mörkare gardiner med skenor över hela väggen för lite hotellkänsla i sovrummet men det har inte blivit än...
Tack söta du för gulliga kommentaren hos mig, saknaden är så stor efter vår vovve, kram Suss

Annika sa...

Ja, jag brukar bli sugen på det men oftast blir det inte att jag byter förrän det är dags för julgardinerna och sedan brukar jag vilja ha lite ljusare gardiner igen. :) Ha en fin dag. Kram Annika

Anders sa...

Ja det där med att man alltid längtar efter helg är ju lite tokigt egentligen. Livet pågår ju även på vardagarna.

jannice lindell sa...

Vad mysigt!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...