tisdag 8 september 2015

Sponsored Video: Zoégas – For a more tasteful life. The non-tasteful proposal.

Hej hej!
Är de beroende av kaffe?
Jag måste ha en kopp kaffe direkt på morgonen.
Annars blir jag trött och sur och kan häva ur mig saker jag inte menar.
När man väl fått den där härliga koppen kaffe då är man genast människa igen







Vet du någon som gjort något smaklöst? 
En dum chef, en dum kollega, svärmor eller kanske bara någon som är helt smaklös 
Förmodligen har denne inte fått någon kopp kaffe på länge.

Serva personen en kopp riktigt gott kaffe från Zoégas 
- För ett mer smakfullt liv. 


Klicka in dig för att skicka ett paket kaffe till någon du tycker gjort något smaklöst
och behöver ett smakprov av Zoegas kaffe.

Just nu finns det 95 smakprover kvar.

Kram Helena

 

3 kommentarer:

House and Garden by Bia sa...

Vi dricker Zoégas här hemma....mannen dricker kaffe mest, men jag brukar
ta en kopp på eftermiddagen...med lite mjölk i ;)...tycker Zoégas har en bra smak ;)....ha en fin dag!
Kram bia

Ninelin sa...

Förr drack jag alltid te först och lite senare en kopp kaffe.
Nu blir det ofta en direkt jag vaknat.

Kram N

Annika sa...

Gillar också Zoegas! Och kör pressokaffe. kaffe är gott! :-) Ha en fin dag. Kram Annika

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...