söndag 26 juli 2015

Vilken energifylld helg.

Hej hej!

Nu är jag full av energi igen.
En helg tillsammans med trevliga
människor,  spännande föreläsningar
massor av god mat och en underbar miljö


Vi bodde i ett eget hus bredvid gårdshuset.
Alla fick varsina rum, förutom Nilla 
 och jag som ju så gärna sover ihop så fort vi träffas, hi hi.



 Alla rum var döpta efter fina blommor.


 Sus med bloggen Hemma på sjuan och Lisa med bloggen Majamyra
 var också med i helgen.

 Detta rum hetter Magnolia.


 Utanför fanns en fin loungegrupp man hade kunnat sitta i om vädret varit bättre.


 Ett helt underbart utekök.


 Orangeriets uteplats.


Lunchen intogs i deras orangeri och vi fick pestopasta, kyckling och tsatsiki.
Sedan fortsatte dagen och kvällen med ledord som 
motivation, mod, engagemang, självförtroende
ledarskap, hälsa, möjlighet och entreprenörskap.
Gick och la oss fullproppade i hjärnan 
med en massa nya kreativa idéer.
Idag har vi lärt oss en del om hudvård och sminkning.
Men nu är vi hemma igen och
jag är så glad att jag fått umgås med dessa fina tjejer.

Kram Helena

9 kommentarer:

Bara MammaMilla sa...

Vilket mysigt ställe! Härligt när energin fylls på. Ha det gott! Kram Camilla

anettan sa...

Så härligt ni har det tjejer. Bara tanka inspiration...Kram Anette

Hemma på Sjuan sa...

Ja vilken rolig och givande helg det blev. Så kul att få träffa härliga dig igen och tack snälla för tipsen du gett mig!
Men det känns konstigt att se bilderna på sig själv... ;) Kram Suss

Geta sa...

Vilket mysigt ställe! Jag läste din blogg förr men måste ha tappat bort den på något sätt. Nu hittade jag dig på instagram. Lite kul är det att du jobbar med Forever. Det gjorde du inte när jag läste förr, jag är också återförsäljare och genom din blogg har jag hittat andra bloggar. Kul!!
Kram Agneta

jannice lindell sa...

Vilket härligt ställe! Verkar kanonfint. Kram Jannice

Ulrica sa...

Men himmel, vilken gård!!!
Och så härligt att få umgås så som ni gör och utbyter tips, erfarenheter och säkerligen en jädra mängd skratt :)

Ha det fint!
KRAM

Mamma C sa...

Vilket fint ställe och vilken helg du har haft.
Kram Mamma C

Unknown sa...

Ja vad mysigt vi hade det! Tusen tack för denna helg! Kramar!

Lisa sa...

Det var jättekul att ses igen, och tack för en trevlig bilresa dit och hem :)
Fina foton! Får man låna en bild?
Kram
Lisa
www.majamyra.se

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...