onsdag 1 juli 2015

Riktig sommardag!

Idag efter jobbet blev det 
premiärdopp för mig.

Men vilken superskön dag.

Klockan är nu halv nio och jag har 
precis fått på mig kläderna.

Bäst att ta tillvara på alla dagar som ges med sol och värme.
Riktigt skönt att man har pool. 
Måste säga att det är bästa investeringen vi gjort.
Somrarna blir alltid så mycket finare, för man badar 
när solen är framme om det så är en kvart varje dag.
I minnet kommer man ihåg att man badat hela dagen.
Nu när mina barn är större åker man inte gärna till en sjö och lägger sig,
bara om det är supervarmt och man har tid att ligga vid en strand hela dagen.
Men på en sommar är de tillfällena lätträknade.
Därför är en pool outstanding, i min värld iallafall.









Här kan ni läsa mer om vår pool.

Hoppas ni hunnit att njuta av sommaren även fast ni jobbar?!

Kram på er.

Helena

10 kommentarer:

Sallys hus sa...

Hallå vännen!
Å vilka fina bilder.. ni har det ju så himla fint där i er lilla oas.
Å jag håller med...tycker också att det är en bra investering.
Jag vill hellre vara hemma så jag kan pula o plocka mellan solandet...;)

det är så synd att ni inte kan komma på lördag!
Ni hör väl av er om det blir ändrade planer?

Nu ska jag vara ledig en vecka... skööönt!
De närmsta dagarna kommer ju gå åt till förberedelser så det blir skönt att bara få vara några dagar efter sen.
Kraaaaam Katarina

Finaste mattan sa...

Såå härligt! Vi vill med ha pool, men tallarna utanför tomten som vi inte får hugga ner tappar alldeles för mycket kottar och barr in här... aj aj lyxproblem. Vi har poolbadat borta idag och det är uuuuunderbart! : ) Du måste älska din söta uteplats! : )

Sabelhagens Olivlund sa...

Blir så jättesugen på en pool när jag ser hur fint ni har det. Men då får man nog ha en annan tomt än den vi har, bor lite väl tätt för att få den rätta känslan.
Sommarkram från Maria

FJÄDERNEJLIKAN sa...

vilka härliga bilder! :-) Här njuter vi om kvällarna ute, då vi forfarande jobbar. :-) Gäller att ta till vara detta härliga väder precis som du säger. :-) Kramizz Laila

Villa Ryttarängen sa...

kan bara hålla med. Pool är såå skönt och lyxigt på något vis. jag är ju uppvuxen med pool så innan vi fixade vår så kändes det lite konstigt. Härliga bilder . Kraaaam Pia

Milla sa...

Jorå, man jobbar och blir lite mosig när man kommer hem. Hann slänga mig en stund i kvällssolen men gissar att det blir skuggan nu när det blir 30+. Jag gillar inte alls att bada i pool så det är lätt att välja trädgård istället hemma hos mig :) kram

jannice lindell sa...

Perfekt att få ta ett dopp!! Kram

Channal sa...

Äntligen! vad vi har väntat på denna värme. Du har Ett litet smultronställe när det är 30 grader varmt som vi hade igår! Blir att ta sig ett dopp idag...

Ha en fin solig dag! Kram Anna

Spa o Bad sa...

Hej Helena

Så fint du har gjort det runt din pool.
Vi på Spa o Bad hoppas att du och familjen får en skön och härlig sommar med mycket "poolhäng" ))

Mvh
/Spa o Bad

Hemsida:
http://www.spaobad.com/

Facebook:
https://www.facebook.com/spaobad

Instagram:
http://instagram.com/spaobad
@spaobad

Lena - gott för själen sa...

Underbara somriga bilder! Håller med dig om allt. Bästa investeringen med pool. Men vi badar inte bara när solen är framme. Vi badar även i regn. Riktigt skönt.

Kram Lena

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...