fredag 5 september 2014

Mycket klädbyten blir det.

Nu är den här!
Fredagen som alla väntar på.

Jag är egentligen ingen fredagsmänniska,
vilket nog beror på att jag nästan hela 
mitt liv jobbat obekvämt.

Ska snart iväg till jobbet och sedan är jag 
hemma i helgen, vilket betyder att denna 
vecka kommer jag känna den där Fredagskänslan.
När man sedan skall ut och äta med sina närmaste 
vänner gör ju inte saken sämre.



Igår var det så varmt så man knappt kunde ha 
kläder på sig.
Kjol från Rosencranz
Linne Lager 157





Just nu på förmiddagen är det dimmigt och mulet,
så då kan man klä sig lite mer höstiga kläder.

Tröja  Vintagebyfe Cloudno9style
Byxor Please (från Italien)
Primeboots Country Dreams
Armband LinebyMaria 
Klocka Michael Kors

Men gissar att jag snart kommer få byta kläder, för jag ser att molnen håller på att skingra sig.



Dagens Doris som också vet hur man ska posera när kameran är framme.

Nu väntar hon på sin promenad, som idag blir med kompisen dvärgpinschern Siv.

Ha en skön fredag.
Kram Helena

11 kommentarer:

mitt liv som jag sa...

Här skiner solen och jag bara längtar tills jag slutar jobba så att jag får ut i det härliga vädret :).
Så fin du är, supersnygg i håret också!
Trevlig helg! Kram Jennifer

Mamma med ambitioner sa...

Ha en härlig helg Helena. Hoppas du får trevligt i kväll och att du hinner träffa prinsen en stund också innan nästa vecka drar igång igen.
Kram kristina

Välkommen Hem! sa...

Det är så kul när du börjat visa "dagens", mer och mer! Och du verkar klä i allt, jättesnyggt på dig!
Och lilla Doris... haha, värsta fotomodellen, redan!
Kram o ha en fin helg!
Judita

Unknown sa...

Dear Helena!
Very nice clothes, they fit you really well and very nice Pictures! Especially your dog is gorgeous!!!
Have a nice weekend
Best wishes from Tyrol,
Steffi

Milla sa...

Jag vet vad du menar med fredagskänsla - med en mamma som jobbade natt inom vården och varannanhelg innebar det att dessa helgen var tysta, stillsamma o inget hände liksom. Jag har själv försökt under åren verkligen få helgkänsla med familjen just därför. Nu när jag börjat jobba hemifrån igen pirrar det glatt extra varje fredag! Kram o ha så gott!

anettan sa...

Snygging.....Jag uppskattar fredagar nu när jag jobbar måndag till fredagar så jag kan förstå dig. Trevlig helg. Kram Anette

♥ Villa Tretton ♥ sa...

Jaaa vilket väder vi har, alldeles uunderbart!!
Så fin du är:)

Trevlig kväll & helg till dig
KRAM

Unknown sa...

Ja nu är det riktigt svårt att välja kläder. Jag cyklar ju till jobbet varje dag och på mornarna har det varit iskallt det senaste för att sedan bli stekhett på dan, hur klär man sig?

Sen har jag packat ner sommaren lite granna, och tröttnat på att raka benen haha, så nu blir det långbyxor för mig iaf ;)

Ha en riktigt go helg fina fina du?
Vet inte om jag understrukit hur vansinnigt snygg jag tycker du är, alltså modevisningen, wow!

Kram Catta

Mamma C sa...

Vi har så fint väder nu, så man blir helt knas på vad man ska ta på sig på morgonen.
Du är lika fin i alla dina outfits
Kram mamma C

Jeanette sa...

Fina kläder, och bilder på dig! När man har månd-fredjobb så är fredagskänslan outstanding, den underbara känslan när man har hela helgen framför sig. Älskar det.
Ha en härlig helg, Kram J

Helen sa...

En sån liten sötnöt du har där vid fötterna. Ha en fin lördag./Helen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...