fredag 5 oktober 2012

Skön Fredag till er alla

Äntligen fredag!

Den här veckan har verkligen varit full
med en massa to do!
plus en massa nattjobb!
Man hinner inte mycket då,
så det gäller att prioritera!
Nu är jag ledig
och vi ska ha kalas!
 
Så jag vill bara hälsa
och önska alla en skön fredag!
Ta hand om er!



Passade på att plocka in
en hortensia kvist.
Den hade så himla fin färg. 
Tänk den var blå i somras och nu har den en så
fin mörkröd färg!
Lilltjejen passade på att plåta mig!
Hon skulle inget hellre vilja än att ta över min kamera.
Och om sanningen ska fram så önskar jag att hon kunde få den,
för jag vill ha en ny!


Imorgon ska jag berätta hur jag fått mitt olivträd att överleva
i över tio år!

Stort tack till er alla
som läser och till er som lämnar så fina kommentarer!
Det är en riktig vitaminkick:

Kram till er alla!
Helena

20 kommentarer:

CreandoPhoto sa...

Hortensia är nog en av mina absoluta favoriter. När vår trädgård är mogen för det (och vi ähum...) så ska jag plantera en eller två :)

Ha bästa fredagen fina du!

Kramar

PS Dottern fotar fint!

PIAZZAN en inredningsblogg sa...

Skön fredag till dig med och kalasa p å!!..här får det bli en klassisk fredag med räkor och vitt...

Kram från Göteborg

Pernilla på Piazzan

Johanna sa...

Önskar dej en härlig kalasfredag! Och vilken vacker Hortensia du har, färgen är ljuvlig!
Kram

Sabelhagens Olivlund sa...

Jag älskar hortensior! För några år sedan gillade jag dem inte alls, nu är jag som förbytt:)).
Ska bli spännande att höra om ditt olivträd.
Ha en skön kväll.
Kram Maria

Mittgodastefinaste sa...

En fin fredag till dig också!

Ser fram emot ditt inlägg om olivträdet imorgon! Ska övervintra ett för första gången!

Kram Jenny

svart vitt och rött sa...

Kul att dottern också har intresse för fotografi... Ett bra intresse! Vi får väl hoppas att hon får överta din kamera framöver :-) ha det så kul på kalaset!

hemma hos lilla mej sa...

Önskar dej en mysig kalasfredag.Bara så himla fint med hortensia .Ha nu en skön och mysig kväll.Kramar Rita ♥

Att vara någons fru sa...

Så himla, himla fin är du.

House number 11 sa...

Önskar dig en underbar fredagskväll, fina du!
Kram Jenny

Channal sa...

Du är så fin och tjusig!! Läcker blus! Hortensian är lovely!! Önskar dig ett kuligt kalas och en skön helg!
KRAM! Anna

dianasdrömmar sa...

Fin du är, ha en härlig fredag vännen kram Diana

Lena - gott för själen sa...

Vackra foton! Och fantastisk färg på blomman.

Kram Lena

Limestone by the Sea - Victoria sa...

Härliga bilder och fin fredag till dig!

Hemma på Sjuan sa...

Vacker hortensia och vacker bloggerska!!
Ser fram emot att få veta hur jag ska göra med mitt olivträd...
Kram Suss

Enkel stil sa...

Lika vacker blomma som bloggerska!
Jag tar tacksamt emot alla tips om olivträd.
Kram Anita

HOUSE of ADELA sa...

Å hej vackra du;) Så fin i OM blusen, undrar varför jag sålde min?....:)
Älskar hortensia med, de är fantastiska som ändrar färg så.

Kramar till dig
Adela

@my casa sa...

Vackra foton:)
Ser också framemot att höra om ditt olivträd!

Kram Åsa

Anonym sa...

Waooooooooooooo....Ljuvligt vackert/Kram

Anna sa...

Väldigt fina foton och väldigt snygg tunika.

Två Trappor sa...

Så fin du är!! Kram kram <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...