tisdag 29 november 2011

Tofflor

Hallå!
Har precis stigit upp efter nattjobb, känner mig som vanligt rätt seg. Bara att bälja i sig kaffe så man vaknar, måste vara pigg när jag ska på photoshop elementskursen. Jag är en riktig toffelbärare, har alltid tofflor inne. Hittade för några år sedan, så himla sköna tofflor när vi var på Österlen, i butiken som heter 1021 och drivs av fd Fröken Sverige Johanna Lind. Jättehärlig butik, men nu måste tyvärr tofflorna gå i graven. Det finns inte mycket kvar av sulan. Har till och med varit till skomakaren och frågat om han kunde laga dem men han bara skakade på huvudet. Har letat land och rike runt efter nya, men inte hittat några. Men efter lite mer efterforskningar hittade jag en butik i Göteborg som sålde liknande och de var så snälla och skickade upp ett par till mig. Tyvärr var de inte lika sköna som mina gamla, känns lite sneda på foten, så jag fortsätter leta. Kanske någon som vet var det finns.



 Så här ser de nya ut, snygga men osköna! Jag tror att företaget som säljer mina gamla tofflor kan heta RIF.


Ha en bra eftermiddag!
Kramar Helena

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...