måndag 16 december 2013

Vinnaren blev.



Hej på er!

Jag tycker det är extra kul när bloggare som
man nästan tycker man känner
har med hemma hos reportage i något magasin.

Fick en hint om att Maria med bloggen



skulle ha sitt hem med i 
Älskade hem,
så den inhandlades.

Jag blev en smula förvånad, för Maria visar inte jättemycket
av varken sig själv eller sitt hem i bloggen, vilket jag gärna skulle vilja se mycket mer av.

Vilket hem säger jag bara, superfint.
En romantisk industridröm, som jag skulle kunna flytta in direkt.


Sedan vill jag presentera vinnaren av 
 boken
Mer om livet och smakerna på
Smultrongården



Maila din adress så skickar jag den fina boken snarast.


Tackar alla som velat vara med och tävla och jag är så ledsen att inte alla kan få en varsin bok.
Tyvärr går det inte men jag vet att boken finns att köpa här

Tackar också Eva på Smultrongården som sponsrat med boken till er.
Vet att boken går att beställa direkt därifrån också.

Nu är det redan mörkt och jag ska ut och handla ett par julklappar nu.


Kram på er!

Helena

 
 

15 kommentarer:

Linda sa...

Hennes hem ser ju helt underbart ut. Måste kika in i hennes blogg.

Kram Linda

mig&mitthem sa...

Men tack Helena, var gullig du är ♡♡♡!! Krams Maria....( som du nu sett i helfigur på bild)

Anonym sa...

Ja, vilket fint hem!

svart vitt och rött sa...

Vilken pärla! Ska genast kika in dit! Och så klart... grattis till vinnaren!

Hemma på Sjuan sa...

Åh den tidningen måste inhandlas! Tackar för tipset.
Grattis till vinnaren av den fina boken, kram Suss

Life´s Silverlining and I sa...

Grattis till Jessica! Väldigt fint ser hemmet ut. Kram Nilla

Linda sa...

Svar: Granen har vi klätt så tidigt för att vi ska fira julen i Småland och vill hinna se den innan det är dags att plocka ned den. :) Och anledningen till att jag inte ville ha några barn var att jag helt enkelt inte tyckte om barn. Sen ändrades det när jag blev 25 och hade träffat Mannen. :)

Kram, kram

anettan sa...

Jag måste köpa tidningen ju......Kam Anette

Postadress Torslanda sa...

Åh vad fint , roligt att få se mer!
kram

CONCEPT by JESSICA sa...

Åh Tack Tack Tack fina för den härliga boken!! Så glad jag blir, stor kram

Livskraft sa...

Grattis till vinnaren.
Kram

House number 15 sa...

Ser ut att vara ett
jättefint hem.

Boken måste jag köpa eller lägga till på önskelistan.

Kram C

dianasdrömmar sa...

Vilket underbart hem kram Diana

Maria sa...

Tack för en jättefin utlottning. Kram från Maria

Sallys hus sa...

Hallå där!
Å grattis till vinnaren..;)
Jag får vällan ta mig dit ut o köpa boken då..;)
Jag har ju såååå långt..;)

Vilket fint hem hon har.
Ha en fin dag!
Kram Katarina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...