söndag 22 september 2013

Tillskott i roséfamiljen.


Godmorgon på er!
Här regnar det lite grann,
och vi som ska ha loppis
idag.
Hoppas verkligen det ger sig.

Måste visa mitt tillskott
i min roséfamilj.
Som ni vet så har jag förälskat mig i rosé nu i höst 
och jag tycker det passar så bra just
till hösten, med dess färger som
påminner om både koppar och rosé.
Armbandet med swarovski är från 


Glöm inte tävla om en 
pyjamas 
från 



Alla kan vara med att tävla.


Nu hoppas vi att vädergudarna
tänker på oss och låter solen komma fram.

Ha en bra dag.

Kram Helena


30 kommentarer:

Lisa sa...

Underbart armband! Håller tummarna för uppehållsväder, på din loppis hade jag gärna handlat,säkert mycket fint.
Ha en bra dag
Kram

mitt liv som jag sa...

Armbandet är jättefint! Nu håller jag tummarna för att ni har vädergudarna på er sida och att loppisen blir riktigt bra.
Kram Jennifer

Sallys hus sa...

Hallå där!
Å vilket fint armband!
Jag hoppas ni har uppehåll åtminstone..

den där tandblekningspennan lät ju jättespännande... får kanske testas..;)
Ha en fin dag nu.
Du hänger väl med till Smultrongården på lördag?
kraaaaaaam Katarina

Sabelhagens Olivlund sa...

Jättefint armband! Hoppas ni får uppehåll på loppisen. Jag hoppas på uppehåll här med senare när sonen spelar match.
Har inte hunnit vara med i din tävling ännu, ska klicka mig in dit nu.
Ha en fin söndag
Kram kram

Home2tiny sa...

Kul med loppis, håller tummen för fint väder o bra klirr i kassan. Superfint armband, kan bara hålla med dig om att rose är såå fint, framförallt nu till hösten. Kramisar Tina

Villa Ryttarängen sa...

Fint armband! Hoppas verkligen ni får uppehåll. Ha en skön söndag. Kraaam Pia

House and Garden by Bia sa...

Vilken härlig bild du fått till ;))...snyggt armband...färgen är lite dragning åt koppar...som är så populärt just nu;).....eller brons...
Hoppas ni får sol....som vi!!!
kram bia

Anonym sa...

Hej! Vill gärna vara med och tävla om en pyamas från Beach House!
Svaret är färgerna White och Heaven. Hoppas, hoppas.
Mvh Christine

Mirre Syr sa...

Åhh, så fint armbandet var!
Var var det din fina roséklocka kom ifrån nu igen?

hemma hos lilla mej sa...

Håller tummarna för dej att vädret är med dj i dag.Super snyggt armband .Önskar dej en skön söndag .Kram Rita

Liw / Fina lyan sa...

lycka till på loppisen! =)

Postadress Torslanda sa...

Verkligen superfint!!!
Hoppas att vädret varit med er idag. Vi har haft regn hela dagen precis.

Villa Ell sa...

Hoppas regnet avtog och att det blev en lyckad loppis! Kul idé att gå ihop med några...

Fint armband!
Kram Sandra

My everyday life sa...

Hoppas att det blev en lyckad loppis! Fint armband, gillar färgen. Kram Nina

Channal sa...

Rose är vackert!

Hoppas det går bra på loppisen! Här har det regnat hela dagen.

KRAM Anna

Casa of Mia sa...

Väldigt fint, gillar också ros'e! Kram

Villa Björkenäs Backen sa...

Väldig fint !
Härligt att fylla på samlingen :)
Hoppas att ni hade tur med vädret
ha en fin kväll och tack Goa du för din hälsning !
Kram från mig

♥ Villa Tretton ♥ sa...

Hoppas det har gått bra för er idag och att ni slapp regnet.

Såå snyggt armband!

Tack snälla:-)
Jag skickar de mesta med Posten när jag har mina Bloppisar men dom större och tyngre sakerna skickar jag med Schenker. Går lätt och smidigt tycker jag!

Trevlig kväll
Kram Susanne

Life´s Silverlining and I sa...

Hoppas ni fick en bra loppis. Väldigt snyggt armband.
Kram kram Pernilla

Ekenäsliv sa...

Å, hoppas det gått bra på er loppis :-))
Jag säljer av på FB Loppis just nu. Har totalförälskat mig i ett soffbord från PB Home, som jag nu toksparar till;-)

Jo, det är fläderbär som är från en buske som man kan göra saft av. Har dock aldrig gjort på bären, kan man det?

Ha en fin kväll!
Kram Anna

dianasdrömmar sa...

Underbart armband passar dig perfekt kram Diana

anettan sa...

Men det är ju så snyggt. hoppas vädret lättade. kram anette

Titta in hos Thess sa...

Gillar verkligen armbandet !!!!
Och hoppas att det blev en lyckad loppis trots ett riktigt skit väder ;))

Kram Thess

Välkommen Hem! sa...

Shit så jädrans snyggt!
Är vrålförtjust i smycken i rosé jag också.
KRAM, önskar dej en fin start på nya veckan!
Judita

Anonym sa...

Jag höll ju på att missa den men nu är jag också med och tävlar! Så himla söt din dotter är! Kan tänka mig att hon blev överlycklig över sina presenter.
Kram
Rebecca
http://pilotfrun.se

Anonym sa...

VACKERT!!!
Hoppas vädret bättrade sig och att du kom i väg på loppisen.
Ha en fin start på veckan
Kram
AC

Browneyedgirl sa...

Vi hade med loppis i kvarteret i helgen =) Mysigt. Kom inte så många men vi fick en chans att prata med varandra *hihi* Vilket underbart armband, superfint.
Kram och ha en toppen dag

Eva sa...

Vilket snyggt armband!!!

Önskar dej en bra start på veckan!
Kram Eva, Tinibelli

Maria - Wikers Liv sa...

Så fint armband!
Hoppas loppisen gick bra igår!
Tack för fina ord om mina bilder! =)
Objektivet är ett Tamron 70-300mm . Jättenöjd med det. Men jag som inget kan om sånt, hade ju kunnat kolla upp lite mer... min pappa har ett lika, fast med macro, också. Inbyggt, typ ;) Vet inte vad det gör för skillnad? Att man kan fota närbilder på långt håll??? Hur som helst jag är nöjd. Får bli ett macro någon annan gång ;)
Kram /Maria

kavallinskan sa...

Jättefint armband, jag gillar rosé mer och mer!
kram viktoria

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...