måndag 18 mars 2013

Bara idag kvar att tävla och sminktips!


Hej svejs!
Måndag och ledig!

Det blev ingen träning igår!
Bäst att bli frisk först!

Idag är sista tävlingsdagen 
där ni kan vinna mineralsmink,
från
Dermalogica och bareMinerals!

Tävlar gör ni här!

Tänkte bara visa lite hur jag använder produkterna!



Har först en dagcreme!

Sedan börjar jag  med att dutta ut primern från dermalogica,
den har solskyddsfaktor 30 och anti age effekt!

Häller ut lite foundation i locket,
tar min borste ( som ej är med i vinsten)
duttar i locket och skakar av överflödigt puder och kör med cirkelrörelser i ansiktet,
Fortsätter likadant med rouge och sedan  fixerar jag allt med Veilen!
Klart!
Hängde ni med!

Idag har jag massor som måste fixas, 
för i helgen händer massor av roliga saker,
jag ska flänga till ena änden av Sverige,
 för att sedan åka till ett helt annat ställe!

Ha en bra måndag!

Kram Helena



18 kommentarer:

dianasdrömmar sa...

Ska bli så kul att ses :) kram Diana

svart vitt och rött sa...

Ha det riktigt skoj!!!

hemma hos lilla mej sa...

Låter som en härlig måndag.Ha det gott.Kram Rita ♥

House and Garden by Bia sa...

Kikar in för att önska dej en fin start på nya veckan...hoppas du snart blir frisk så du kan träna igen...det är ju inte bra att träna om man inte är riktigt frisk...tänk på hjärtat!!
Kram från bia

vitahusetochelvis sa...

Hihiiii vilket roligt inlägg :) lite "sminkskola" Ha en bra dag!

/s

Fröken D sa...

Låter som en helg att se fram emot!
Tack för lite smink tips.

Ha en fortsatt bra dag
Kramiz

Anna sa...

Spännande med tävling och tack för sminktipset.
Ha en mysig kväll.
Kramar Anna

Välkommen Hem! sa...

Om man blir så där fräsch som en nyponros, så skulle jag också behöva det där sminket ;-)
Kram! Judita

Home2tiny sa...

Låter som en spännande o rolig vecka. Inspirerande med en sminkskola, tack för tipsen. Kramisar Tina

anettan sa...

Tack för tips.....hoppas du får det riktigt trevligt. Kram Anette

mitt liv som jag sa...

Skönt med ledig måndag! Och sminktips är alltid bra att få :-).
Hoppas din dag varit riktigt bra! Kram Jennifer

Anette-Ljusa drömmar på landet sa...

Näää..jag hängde inte med..jag behöver en specialpedagog och stödundervisning för att förstå det där...helt på läktaren kan jag säga. Men du är snygg och ser ut som en nyponros..heja Helena !!!

En fin kväll till dej och många kramar.

My everyday life sa...

Kul med tävling, måste in och kika :) Kram

baraetthem sa...

ID är verkligen favoriten hos mig!!

Så kul att du också kommer iväg! På två äventyr dessutom:) Det behövs den här tiden!

Kram på dig!
Fredrika

Channal sa...

Så fin du blev! Duktig du är på att sminka! KRAM Anna

Tess sa...

det är nästa utmaning för mig, jag måste verkligen lära mig att sminka mig snyggt. Det börjar behövas kan vi säga...

Kram!

HOUSE of ADELA sa...

Skän sminkinspiration! Det behöver man lite till mans tror jag:)
Å vad ska du ut på för kul??

Kramar
Adela

Browneyedgirl sa...

Lite smink skola är alltid bra =)
Hoppas du får en toppen dag och att du snart känner dig helt frisk igen. Stor kram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...