lördag 14 april 2012

Grattis till mig själv!

Hade en trevlig kväll med tjejerna i gårkväll! Vi var och åt på en italiensk restaurang och pratade och skrattade!
Det är så himla roligt, men tyvärr alldeles för sällan!

Åkte hem rätt tidigt för jag visste att min fina familj skulle komma och sjunga och jag skulle få paket!

Jag fick kaffe och cupcakes på sängen! Paket blev det också! Fick ett fint fat, halsband och ett presentkort på solglasögon som jag får gå och prova ut!

Bild lånad här





Igår fick jag hem en fin tunika från Vintage by fé, som jag köpt från Blackballon.
Den hade jag på mig på kvällen.



Vill visa den fin snörningen i ryggen!



Det där att ta kort på sig själv på kvällen utan blixt!

Suddigt, oskarpt och att pricka in sig själv i spegeln!
Inte lätt!

Någon som har bra tips!

Nu ska jag fixa lunch till 
mina barn!
Sedan firar jag födesledagen
tillsammans med min syster!
Kram Helena




12 kommentarer:

Lifestyle By Lena sa...

STORT grattis på födelsedagen :)
Och din nya tunika - alldeles underbar!

Önskar dig en fin dag.

Kram

Limestone by the Sea - Victoria sa...

Grattis, grattis och önskar dig en fin dag!
Kram

HOUSE of ADELA sa...

Många grattiskramar till dig! Hoppas dagen blir skön och mysig nu!=)Ett "aprilbarn" som mig med;)

Kramar
Adela

Casa of Mia sa...

Stort grattis på födelsedagen, hoppas du får en riktigt fin dag, kram

dianasdrommar sa...

Hipp hipp hurra, skickar över massor av grattiskramar Diana

Hemma på Sjuan sa...

Åh GRATTIS till dig på din dag!!
Himla snygg tunika, gillade verkligen snörningen.
Ha en fortsatt bra lördag/födelsedag!!
Kram Suss

livinganddreams.blogspot.com sa...

Stort grattis fina du! :) Mysigt med tjejmiddagar!
Vilka fina bilder, du får nog ta och byta ut den du har uppe i headern :)

Stor kram
Tess

evalevabo sa...

Hurra hurra för Helena som fyller år ida...trallala.
Ha en super fin födelsedag vännen.
Kram Eva

Sabelhagens Olivlund sa...

Grattis på födelsedagen! Snygg tunika.
Ha en fortsatt fin födelsedagskväll.
Kram Maria

Maria - Wikers Liv sa...

Stor GRATTISKRAM!!!!
Jättefin är du i tunikan!!!
Ha en fortsatt fin födelsedag!
Kram / Maria

Room of karma sa...

Grattis Snygging! Hoppas du har haft en fin dag! Kram cc

fina frun sa...

Grattis kram från Fina Frun!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...